Update.
Denk dat het wel algemeen bekend was: de auto was een dikke ramp. Ik denk dat ik de eerste twee weken nog vrij probleemloos door ben gekomen op wat kleine dingetjes na. Daarna liet de gungum tussen de turbo en het spruitstuk los, waardoor hij begon te lekken. Uiteindelijk was het spruitstuk door de hitte her en der gaan vervormen, waardoor het geheel er niet beter op werd. Een lekkage van de retour naar het carter maakte het feest al snel compleet. Vorig jaar nog de rollenbank op gegaan en ik had al niet al te hoge verwachtingen door de problemen, maar 118 pk was wel belachelijk weinig.
De auto takelde alleen maar verder af en pingelde continu. Vanaf toen heeft hij ook een hele tijd stil gestaan. Er was inmiddels een aardige lijst aan onderdelen die vervangen of verbeterd moesten worden, dus eerst maar eens sparen...
Goed, om een lang verhaal kort te maken. Vandaag:
Op de aanhanger naar DP in Nijmegen. Ik heb een behoorlijke lijst aan werk bij ze neergelegd, maar hoop toch dat de auto as. vrijdag of zaterdag klaar is, zodat ik zondag alsnog bij Battle of the Small kan zijn met een verse turbo.
Eind van de week een nieuwe update