Los bericht bekijken
  (#13) Oud
Dennis Dennis is offline
Voorzitter
Dagboek van Dennis

Dennis's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 Rallye
13-04-2010, 09:11

Dit is natuurlijk ook de uitgelezen kans om onze club wat extra te promoten. Normaal hebben we slechts 5 plaatsen per dan, maar ik verwacht dat er deze keer wel wat extra ruimte te regelen is. Nu gaat het met 4 auto's op de zaterdag en 1 op de zondag niet echt lukken om met 106.nl een onuitwisbare indruk achter te laten. Kijk dus nog eens goed in je agenda wat je zou kunnen doen om alle facetten van onze club te vertegenwoordigen op deze meeting.

Dus niet alleen de extreem gerestylde 106, maar ook de wat subtieler aangepaste, de motorisch compleet verbouwde en natuurlijk ook gewoon de originele 106 mogen niet ontbreken. Ik vergeet er vast nog een paar dus vul me aan als je vind dat je niet in 1 van deze hokjes past.

Daarbij krijgen we nu ook de kans om invloed uit te oefenen op de aankleding van het themaplein. Heb je daar ideeën over schroom dan niet om ze met ons te delen. 402events heeft immers toegezegd open te staan voor suggesties om er met ons een onvergetelijk themaplein van te maken.

Zaterdag 8 mei:

- Dennis
- Michel
- Henri
- Patje101

Zondag 9 mei:

- Dennis
-
-

Ideeën:

- Iets met stokbrood en Franse meisjes?

Lid worden