Los bericht bekijken
  (#1) Oud
Jeroen Jeroen is offline

Jeroen's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V GTi
Jeroen's 1.6 16v GTi - 18-05-2010, 22:51

Nadat ik een voorsteltopic heb gemaakt, dan hier mijn dagboek. Ik ben in het gelukkige bezit van een 1.6 16v GTi uit 2002. Het is de oude van -Kevin-, hier op het forum bekend. Hij heeft 109.xxx op de teller staan.

Hij is vandaag naar de poetser geweest die hem helemaal in de wax gezet heeft, en de bekleding weer netjes heeft gemaakt. Ik ben dol op foto's, dus elke update gaat gepaard met duidelijke foto's van de verandering ik zal dan ook elke keer een paar foto's weghalen van eerdere posts zodat het geen bende wordt. Uiteindelijk hou je dan per update 1 á 2 foto's over. Dat lijkt me wel wat.

Plannen heb ik er ook mee, misschien een andere uitlaat, maar moet veel snelweg km maken dus absoluut geen lawaaibak.
Eerst een grote beurt, dan een veerpootbrug en draagarm en óf morettes óf angel eyes, andere achterlichten en ik wil er voor de zomer nog een volleder interieur in. Heb ook nog geen radio en een speakerupgrade mag dan ook meteen worden gedaan. Geen bassbox achterin want die ruimte heb ik nodig. Alarmpje erop, andere velgen en dan ben ik al weer een heel eind.

Als eerste gaat ie 1 juni naar de garage voor een set nieuwe stabilisator + reactiestangen want ik rol bijna de auto uit op de klinkers. En direct daarna, 10 juni, gaat ie op de Dyno van DP. Eens kijken wat er nog over is van die 8 jaar oude pk's. Dan weet ik ook of die updates nut hebben of niet.

Foto's van mijn 106 GTi zoals hij nu is (18/05/2010)

De laatste foto is in zijn natuurlijk omgeving bij ons op de binnenplaats

Laatst gewijzigd door Jeroen; 24-05-2010 om 12:51.

Lid worden