Hey,
De spoiler is zowieso al niet orgineel voor een 106 dat is probleem nummer een. Hij kwam van een 205 af die hem op het dak. Echt MIDDEN op het dak had

. van hem kon ik hem overkopen. Dus ik dacht leuk spoilertje. Wij hebben even gekeken of het de juiste maat was als voor een 205. Was aardig aan de zelfde maat. Alleen een klein probleempje. Hij had uitsteksels. Niet aan het uiteinde maar in het midden. Waar de pootjes niet meer bij zaten. Wat dus al een probleem ging worden.
Even al voorbeeld hoe de spoiler er ongeveer uitziet. Let niet op mijn tekenkunsten
Hij had er even over nagedacht en in die tussentijd had ik hem al geschuurd en naar hem toe gebracht. Hij had toen dus die enigste optie omdat het lijmen waarschijnlijk niet ging houden. (Misschien ook omdat het teveel werk was om de boel eraf te halen.) En ik hem omhoog wilde.
Heeft misschien iemand van hier tips of ideeen hoe ik hem moet/kan bevestigen.
@ michello: foto van de spoiler heb ik niet. Heb al gegoogled maar kan hem ook niet vinden. Of hij zowieso voor een peugeot is weet ik niet. Maar hij kwam van een 205 af zoals je boven kunt lezen.