Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 Club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Feedback > Alles mbt de site en het forum
Alles mbt de site en het forum Hier kun je terecht met al je vragen en opmerkingen met betrekking tot de website of het forum.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  (#41) Oud

Auto: 106 Fase 2 1.4 Sport
04-11-2009, 19:42

extra aanvullingen op website/forum.

- sponsor links onderin, de link van de desbetreffende sponsor met een nieuw scherm laten openen.
- rechts club sponsoren leko, dsl enz. verwijderen is te druk.
Met citaat reageren
  (#42) Oud
ray ray is offline
Beheerder website
Dagboek van ray

ray's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 XS
04-11-2009, 19:46

Heb net die sponsormsg veranderd.. zal dat even recht zetten.
De sponsoren rechts gaan absoluut niet verdwijnen. Er moet wel een beetje geld in het laatje komen. Tenzij jij een beter alternatief hebt voor de sponsoren.

Overigens zijn dit geen suggesties voor 'features'. Vind het een beetje jammer dat er nauwelijks ideeën naar voren komen. Kom eens met wat suggesties jongens, ik kan ook niet alles bedenken. Wat willen jullie zien? Verzin wat, dan zie ik wel of het te maken is (en of het nuttig is).

'01 1.6 8v turbo | '03 1.6 16v
Met citaat reageren
  (#43) Oud

04-11-2009, 20:19

moeten de logo's van die bedrijven die afmeting hebben of mogen ze ook kleiner ? verdient de club er zoveel aan dat dit op de website moet komen te staan ? de meesten weten wel waar ze hun wagen heen moeten brengen of waar ze poets middelen willen aanschaffen. het karten zou ook eventueel in het meeting topic in een apart sub topic geplaatst kunnen worden. de sale op de kleding jah je moet er vanaf maar nu bekend is dat de club misschien een andere naam krijgt begrijp je.

de donatie knop, alleen de diehards geven wat geld. dus de sponsor bedragen die jullie ontvangen leveren dus niet genoeg op anders wordt er ook geen button geplaatst. toch ?

de plaatjes van de club sponsoren zoveel mogelijk onderin drukken, sponsor betaald dan wel iets minder maar je kan niet alles hebben.

jammer genoeg vindt ik dat sponsor gedeelte niet echt iets, vindt het prof.als de sponsor dit zelf plaatst wat ik al eerder heb aangegeven. volgens mij kan een sponsor veel meer aanbieden voor een x % korting op een product.

Ook rechts onderin wat mij verder niet stoort niet echt passen. de rest van de website is strak en dit maakt het weer iets rommelig.

om een aanvulling te geven : een show & shine idee zou natuurlijk wel een leuke toevoeging zijn.

Als je kijkt naar andere fora's dan staat daar echt niet meer op dan deze, anderen gaan misschien iets verder in motorische, techniek enz. maar daar is deze club niet echt naar opzoek denk ik.
Met citaat reageren
  (#44) Oud
106.nl clublid
Dagboek van kooremaestro

kooremaestro's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V S16
04-11-2009, 20:27

Ik denk dat elke sponsor die we hebben er 1 is waar we blij om mogen zijn..
Mij zit het in iedergeval niet in de weg..
Bedoel je die logo's aan de rechterkant of tussen posts door?? Zo groot zijn die toch niet??...

Als ik Mercedes wil rijden.... bel ik wel een taxi!
Met citaat reageren
  (#45) Oud
ray ray is offline
Beheerder website
Dagboek van ray

ray's schermafbeelding

04-11-2009, 20:50

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londemanmp Bekijk bericht
moeten de logo's van die bedrijven die afmeting hebben of mogen ze ook kleiner ?
De sponsoren moeten wel waar krijgen voor hun geld: ze afschepen met een stukje van 10x10 kan je niet maken, en naar mijn idee is dit nog acceptabel; groter wordt te groot, kleiner te klein.

Citaat:
verdient de club er zoveel aan dat dit op de website moet komen te staan ? de meesten weten wel waar ze hun wagen heen moeten brengen of waar ze poets middelen willen aanschaffen.
Ja. Vergeet niet dat dit een vereniging is. De enige inkomsten die wij hebben zijn de contributie, sponsoren, opbrengst merchandise en donaties (vandaar dat deze twee ook rechts worden gepromoot)

Citaat:
het karten zou ook eventueel in het meeting topic in een apart sub topic geplaatst kunnen worden. de sale op de kleding jah je moet er vanaf maar nu bekend is dat de club misschien een andere naam krijgt begrijp je.
Ik begrijp dat jij liever de complete rechter balk weg ziet gaan. Dat zijn concessies die in de layout gemaakt moeten worden die ik liever niet doe. Anders heb je alleen nog maar het forum in beeld, en aangezien we al geen fatsoenlijke site hebben blijft er zo helemaal niks anders meer over dan het forum. Stukje van de sale ben ik het met je eens.

Citaat:
de donatie knop, alleen de diehards geven wat geld. dus de sponsor bedragen die jullie ontvangen leveren dus niet genoeg op anders wordt er ook geen button geplaatst. toch ?
Ik snap je beredenering niet helemaal. Omdat er maar een klein groepje is dat doneert, kan je het net zo goed weg halen? Als je dit bedoelt: geen goede redenatie

Citaat:
de plaatjes van de club sponsoren zoveel mogelijk onderin drukken, sponsor betaald dan wel iets minder maar je kan niet alles hebben.
Als ik de sponsoren onderaan in beeld zet, krijgen we geheid ruzie. Zoals eerder gezegd willen we de sponsoren wel waar voor hun geld geven. Een beetje weggemoffeld onderin de footer is dan geen goed idee. Tarief verlagen zit er ook niet in, aangezien het nu ook al geen vetpot is. We moeten er wel wat aan over houden.

Citaat:
jammer genoeg vindt ik dat sponsor gedeelte niet echt iets, vindt het prof.als de sponsor dit zelf plaatst wat ik al eerder heb aangegeven. volgens mij kan een sponsor veel meer aanbieden voor een x % korting op een product.
Das waar. Maar sponsoren hebben hun zaak te runnen en zitten helemaal niet te wachten op dit soort werk. Ze zijn er vrij in zelf wat te posten, maar zie ze maar eens over te halen dit te doen

Citaat:
Ook rechts onderin wat mij verder niet stoort niet echt passen. de rest van de website is strak en dit maakt het weer iets rommelig.
Wat bedoel je precies?

Citaat:
om een aanvulling te geven : een show & shine idee zou natuurlijk wel een leuke toevoeging zijn.
We hebben een detailing-forum maar er is nou niet echt te zeggen dat het daar leeft. Wie weet kunnen we dit wat verbreden naar bijvoorbeeld show en shine, al denk ik dat dit verwarring op gaat leveren met het kopje 'styling'...naja, valt nog over te denken.

Citaat:
Als je kijkt naar andere fora's dan staat daar echt niet meer op dan deze, anderen gaan misschien iets verder in motorische, techniek enz. maar daar is deze club niet echt naar opzoek denk ik.
Jawel Ikzelf zou het wel aardig vinden om van de tupperware-naam af te komen en meer de motorische kant op te gaan. Iemand anders interesseert zich alleen maar voor het stylen van de auto.
Iedereen heeft daar zijn eigen mening over en daarom willen we meer in de breedte gaan. Een voorbeeld hiervan is de naamsverandering.

Met citaat reageren
  (#46) Oud

04-11-2009, 21:17

met rechts onderin bedoel ik eigenlijk : de 106'jes van diverse clubleden in een roterende module.

hou het strak en simpel, maar wel nuttig.
Met citaat reageren
  (#47) Oud

Neliss's schermafbeelding

Auto: Geen :( Onbekend GTi
Stuur een bericht via MSN naar Neliss
04-11-2009, 21:27

Ik vind dat rechts onderin wel funny.. lekker laten staan
Met citaat reageren
  (#48) Oud
ray ray is offline
Beheerder website
Dagboek van ray

ray's schermafbeelding

04-11-2009, 22:27

Ja, ik vind dat eigenlijk ook wel geinig. Al kunnen die autootjes wel eens een update krijgen.
Vergeet t maar Marcel, die autootjes blijven

Met citaat reageren
  (#49) Oud

Neliss's schermafbeelding

Auto: Geen :( Onbekend GTi
Stuur een bericht via MSN naar Neliss
04-11-2009, 22:30

Update is niet weg.. Maar inderdaad lekker laten staan!
Met citaat reageren
  (#50) Oud
Donateurs

Tinus88's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.4 XS
Stuur een bericht via MSN naar Tinus88
08-11-2009, 22:14

Moet het echt een forum blijven waar je net als nu gelijk op komt?
Of lijkt het iets om net als de Peugeot 308,207 websites etc een hoofdpagina met informatie over de 106 en mededelingen van sponsors neer te zetten. En dan forum,gallery,merchandise,sponsorlinks etc in een subkolom zetten?
Dan kan alles misschien nog wat geordender neergezet worden. Lijkt me wel een mooie combinatie met 106.nl oid.
Maar wellicht iets teveel werk voor nu. In ieder geval een suggestie voor de toekomst
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten