Dit zijn wel leuke topics om te lezen en af en toe moet je dingen met een correltje zout nemen, je weet tenslotte niet altijd of de tegenstander echt goed zijn best deed of perfect schakelde..
heb op de GTI club jaren geleden ook zo'n topic gestart
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=7000, loopt nog steeds als een trein dat topic
Heb met de Rallye 1.3 verschillende sprintjes gewonnen waarbij de leukste een nieuwe Vectra Turbo was met 2 man er in, k was de eerste meters sneller weg en hij kreeg hem er niet meer langs toen hij moest invoegen.. stonden mooi raar te kijken.. haha
Met de GTI-6 had ik het geluk om in Almelo tegen een zwarte 106GTI te sporten, hij stond achter mij bij het stoplicht, ik trok in de 1 wat langzaam op om daarna vol op het gas te gaan.. De 106 hield me goed bij maar vanaf de 3e versnelling begon ik wat weg te lopen.
Heb gisteren ook gewonnen van een een Porche Cayenne S
tot de 100, ik kwam lekker uit de startblokken, en was sneller tot de 100 hierna reed dat ding me compleet snot! Was alsof ik stil stond ineens, heel apart voor zo'n collosaal ding.. en wat een geluid zeg die v8!
Voordeel van de Rallye vond ik dat hij zo snel wegkomt vanaf stilstand, hier pak je vaak al vele meters die door vaak voor die andere niet meer goed te maken zijn..
Michel