We kennen het principe allemaal wel denk ik; wachten tot het groen wordt en vol gas!
Mijn vraag: hebben jullie recentelijk nog wedstrijdjes gedaan en van wat win je of verlies je?
TS trapt af:
Gisteravond met m'n GTI-tje naast een Audi A4 1.8T gestaan, d?t was nog wel even spannend... Nou ja, ernaast... Het ging zo:
Ik was met een maatje in de stad en hij werd gebeld door een vriend van em dat hij die bewuste A4 had gekocht en hij zou wel even door de stad rijden. Wij kijken, mooie kar hoor, standaard links en rechts een uitlaatje, 150 pk, maar ook dik 1300 kilo. Die jongen een beetje opscheppen; "ik reed net 220 bij het invoegen". Ik zeg best, ik wil em er wel eens naast zetten.
Dus wij de stad uit, waar een prachtige 2x2-baans weg ligt, met aan het eind een paar stoplichten waarna je nog een mooi (bijna) recht stuk krijgt. (Voor de kenners; Banneweg in Gorinchem, aan het eind bij de Texaco, in de richting van de snelweg.) Wij al een beetje inhouden om er wel voor te zorgen dat er niemand meer stond te wachten voor het rode licht en wij netjes vooraan konden staan...
Niets bleek minder waar.
Op de rechterbaan stonden 2 auto's te wachten, wij samen naar links en nog voor we stilstonden werd het groen. Ik hoor die Audi een poep gas geven, duikt voor die auto's die rechts stonden, ik bleef links en vol het gas erop. Nog geen honderd meter verder was ik er al voorbij en dat bleef ook zo. Boven de 120km/u bleef hij nog aardig achter me hangen, maar ik had tenslotte al gewonnen
Daarna heb ik em niet meer gezien, hij dook achter me langs om linksaf te gaan en ik ging rechtdoor. Adrenaline gierde door m'n lijf, was echt heerlijk!
Zo, nu jullie
Groeten, Steven