Na een aantal maanden me velgen eindelijk verkocht, voor een goede prijs.
Wat me opzich al blij maakt, maar nu kan ik dan eindelijk me bandjes voor om me speedlines gaan kopen
Na een aantal maanden me velgen eindelijk verkocht, voor een goede prijs.
Wat me opzich al blij maakt, maar nu kan ik dan eindelijk me bandjes voor om me speedlines gaan kopen
Wederom Uniroyal Rainsport, fijne bandjes.
eindelijk maar toch , zag ze bijna dagelijks op marktplaats vernieuwd worden
Ja, Marcel je moet wel elke dag vernieuwen. want na 1 dag sta je al op pagina tich!
Vaag maar helaas heel lang moeten wachten op een goede prijs en vandaag had ik ze 3x kunnen verkopen :S (naja, mensen die wouden langskomen voor mijn prijs die ik in gedachte had)
Een nieuwe of laten reviseren? De mijne volgt de voorkant ook niet meer zo goed de laatste tijd, vooral als er wat hobbels in de bocht zitten, niet dat die dwars gaat, want daar rij ik niet hard genoeg voor, maar je voelt dat die de voorkant niet exact volgt...
Woensdag gaat de mijne naar de APK, voor o.a. een grote beurt, remklauw linksvoor, achteras, 2 nieuwe achterbandjes en waarschijnlijk nog een waslijst aan verrassingen...
Uhm nee... Het was meer een vervolg van de vraag aan Steven of het een nieuwe of gereviseerde was. Als ik die waslijst zie wordt ik ook niet echt blij .
Het is alleen een nieuwe traverse, de draagarmen zijn overgezet. Daarnaast een nieuw lagersetje, dat soort klein spul. Gelukkig is het zeker nuttig geweest want een goedkoop grapje was 't niet bepaald...