Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tinus88
Dat is echt vreemd, het moet inderdaad gewoon passen! Heb je de auto wel goed omhoog gekrikt, zit er niets in de weg?
|
ja auto was voldoende omhoog gekrikt, verder niets in de weg..had immers mn nieuwe velgen net gedemonteerd..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis
Zijn je naven goed schoon? Of zit er een dikke koek van roest en vuil op waardoor ze er niet meer overheen kunnen?
Even de naaf en het naafgat in de velg goed schoonmaken met een staalborstel en/of een schuurpapiertje.
|
er zit maar een héél klein beetje roest op..dat is niet het probleem denk ik..
gister wél naar de automaterialen handel "rijsbergen" geweest, die hebben geconstateerd dat mijn orginele bouten niet geschikt zijn voor de velgen die ik van Bouman over heb gekocht (die bouten met ringer eromheen).
ze hebben nu bouten voor me besteld van OZ die speciaal voor die velgen zijn (naar hun zeggen conische bouten). hopelijk zijn die vandaag binnen.
er zit ook een metalen ringetje om de naaf, die is afgebroken..(waar dient deze voor?)
al met al, had gehoopt dat alles pasklaar was zoals me verteld is, maar achteraf heb ik er nog een hoop gezeik mee