Ik heb sinds 2 weken een behoorlijk vaag probleem waar ik momenteel ook geen oplossing voor kan vinden.
Kort verhaal:
Er wordt sinds 2 weken geen line out signaal gegeven naar mijn versterker maar alles is nagemeten en werkt naar behoren. Hoe kan dit?
Lang verhaal:
Ik heb een inmiddels een kleine maand geleden een magnat setje gekocht bij de MM voor een leuk prijsje, dit setje is voor tijdelijk totdat mijn portemonnee weer een beetje gevuld is. Alles de volgende dag aangesloten en het werkte naar behoren tot inmiddels anderhalve week geleden.
Ik wilde kijken of ik de subwoofer kon passen in een al bestaande plek of wat ik eraan moest veranderen om deze passend te krijgen. Hiervoor moest ik dus de kabel losmaken van de subwoofer en een deel "achterbank" verwijderen. Nadat ik erachter kwam dat ik met geen mogelijkheid voor elkaar ging krijgen ging ik alles terug zetten, en niet getest of het werkte omdat het donker was.
Volgende dag radio aangezet en tot mijn verbazing geen subwoofer, dus na wat zoekwerk bleek dat er een kabel niet goed vast zat en deze vastgezet. Dus nog een keer de radio aangezet en nog steeds geen subwoofer te horen. Aangezien ik deze 106 heb gekocht zoals deze er nu uit ziet en is weet ik ook niet wat ik hier nu mee aan moet.
Dus zo gezegd zo gedaan, versterker bij een van de buren afgeleverd (werkt zelf in de audio) welke alles na heeft gekeken en na heeft gemeten en kon hier niets vreemds in vinden. Dus ik alles weer inbouwen en nog steeds geen subwoofer te horen.
Hierna ben ik dus weer terug gegaan naar de buurman en hij zij dat ik is een cd speler of een huishoudelijk apparaat met tulpaansluitingen moest testen om te kijken of dit wel werkte. Zo gezegd zo gedaan, alles werkte wel naar de versterker, zelfs mijn moeder kon de subwoofer binnen horen

Hierna heb ik dus de radio uitgebouwd en een andere erin gebouwd. En raad eens, hetzelfde probleem...
Hier moet ik wel bij zeggen, het groene lampje brandt van de versterker, dus deze is actief. En als ik de gain op max zet dan hoor ik in de verte wel wat muziek.
Ik ben ten einde raad, en heb alles geprobeerd wat ik kon proberen...
Nog wat technische info:
Het gaat om de volgende hardware:
- Radio: Pioneer deh-7300bt (welke er als eerste in zat, ter reparatie bij de MM momenteel)
- Radio: Pioneer DEH-2200UB (welke er nu in zit)
- Versterker: Magnat Edition Four
- Subwoofer: Magnat B30