Ik ben nu al weer bijna een maand 106.nl clublid. Natuurlijk komen er daardoor wat leuke bijkomstigheden bij die ik ook zal gebruiken. Zo dus nu een dagboekje.
Het is juni 2009, mijn oom kreeg een auto van z'n werk en daarmee kwam zijn auto dus stil te staan, maar mocht ik nou net mijn rijbewijs kunnen ophalen eind van die week. Mijn vader en moeder moesten dus allebei mee. Met één auto daar heen en daarna mijn vader in 'mijn' auto en toen weer terug naar huis met twee auto's. Toen zag de auto er zo uit:
De eerste update was een setje angel eyes koplampen van Neliss.
Een tijdje daarna kwam de Remus van Londemanmp, ook onder mijn auto, het geluid dat de auto nu maakt is veel beter als de oude rotte uitlaat die er onder zat.
Kort daarop kwamen er Red/clear achterlichten van FK automotive.
Na Battle of the Small kwamen er gelijk wat leuke dingen op.
Ow ja, die trekhaak gaat binnenkort ook van de achterkant af.
Er zal weinig in het dagboek gebeuren, omdat de auto nou eenmaal bijna af is. (eigenlijk is de auto helemaal nog niet klaar, maar besteed er nu liever geen geld meer in, omdat ik graag iets snellers zou willen, een GTI of Rallye, zolang het maar iets sneller is als deze 60pk.)
Oké, de hoogte is niet helemaal perfect, de spoiler (die pas opnieuw gespoten is) is nog niet gemonteerd en ten slotte de LM-velgen die wel thuis liggen, maar gewoon niet passen

.

(velgen foto komt nog)
Dat zijn nog updates die er in de toekomst nog aan zitten te komen.
Foto's van alles zal ik binnenkort even maken.