15 Inch??? 1.4/1.6??? Dat is allemaal verleden tijd.. Ik heb nu een échte auto.. 307 2.0 Xsi
Met cruise control, climate control, fabrieks alarm, fabrieks navigatie met kleurenscherm, RT3 autotelefoon en 5cd wisselaar, zelfdimmende binnenspiegel, buitenspiegels klappen in en uit op afstandsbediening, 17 inch lichtmetaal, afneembare trekhaak, 3 armsteunen
*Jammer dat ik nog steeds die S16 mis!!
Gheghe mijn CUSTOM MADE ventieldopjes binnen
Duurt even maar dan heb je ook wat
Eindelijk de stickers kunnen plakken..
Ray, mijn voorruitsticker is al kapotje, maar daar komt wel eenkeer een ander voor
Ff snel plaatje van mijn nieuwe openluchtfilter, heb 'm afgelopen weekend gewikkeld in hittebestendigd gaas, vond ik wel übergaaf Achja ieder zijn ding..
En dan nog ff snel een plaatje van mijn stadslicht in de verstralers..
Godsiedorie echt wel strak
Nou nog iemand vinden die het leuk vind om een uitlaat voor me in mekaar te fabrieken..
Dag vriendjes en vriendinnetjes..
Tot de volgende keer maar weer..
Met cruise control, climate control, fabrieks alarm, fabrieks navigatie met kleurenscherm, RT3 autotelefoon en 5cd wisselaar, zelfdimmende binnenspiegel, buitenspiegels klappen in en uit op afstandsbediening, 17 inch lichtmetaal, afneembare trekhaak, 3 armsteunen
Sloperij, kan uit elke 106, en mocht ik gewoon mee nemen..
Misschien wel eens zien rijden in Ermelo of omstreken, kom zelf namelijk uit ermelo.
Nu nog ff je achterlichten aanpassen, zelfde idee, ook een fitting in de binnenste lampjes maken van je achterlichten (achteruitrijlicht / mistlicht). En dan krijg je dit:
Ik wil graag juist de schakeling en indeling van de achterlichten wijzigen..
Normaal branden de 2 buitenste met licht aan en is de binnenste je mistlicht..
Ik wil juist de binnenste en de buitenste normaal laten branden, en de middelste als mistlicht gaan gebruiken..
Gisteravond even verlichting in de voetenruimte aangebracht, geschakeld via mijn contact.. Damn dat is nog wel ff een klusje zeg..:
Ik dacht misschien ook even leuk om pictures te posten van mijn vorige vervoersmiddelen..
Ik vond dat de foto van de bandjes even nodig was..
Verbreed staal, 13 inch, 8K en 9J breed..
Dit was wel echt superdik
Hehe die polo is dik Er is btw weinig over van die gele 106.. jeetje, zelf zonder kleerscheuren eruit gekomen?
edit: weet het al;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 106FaseTwoGarderen
1 december 2007, in Oss.. 's Maandags om half 12 heb ik mezelf daarin 29 weken vakantie bezorgd, ik heb een zwaar ongeval gehad met een vrachtwagen.. Zware hersenschudding, beide schouders uit de kom, gat in me hoofd, knieschijf gebroken, middenpees en spier geperforeerd door mijn sleutelbos, en vooral een prachtauto kwijt..
Laatst gewijzigd door Peug66; 19-01-2011 om 22:51.
Nette auto's heb je allemaal gehad. Ik heb ook voetruimte verlichting in mijn auto gebouwd, via een schakelaartje, net zoals de verlichting in de verstralers.
Wat betreft de verlichting in je achterlichten, ik denk dat het lastig wordt....dit komt omdat er gewerkt wordt met een printplaat, en aan de rechterkant zit helemaal geen ruimte/printplaat volgens mij!
*Axel106, ik vat dat op als een uitdaging
geef me even de tijd..! :