Dan toch maar een keer een dagboekje openen toch.??
Al die topics vergallen met mijn overbodige info is ook niet alles..
Dus vandaar...
Peutje heeft al wat veranderingen doorgaan.. Motorpakketje verkocht, Dikke velgjes gedaan, booskijkertjes op kleur voor en achter, 106club stickers op de achterruiten.. Ledverlichting in het interieurlampje gedaan.. Dus we zijn een stuk op weg
Wat er op de planning staat voor de komende tijd:
Ik heb een openluchtinlaatje overgenomen van valk, deze wordt netjes geplamuurd en in de blauwe lak gezet (aanzuigbuisje)..
S16-logo ventieldopjes besteld, spannend spannend..

Ik ben heel erg druk aan het nadenken over een andere uitlaat..
Ik wil van RVS rond 60mm óf links en rechts uit de bumper 2 pijpjes laten komen, of in het midden 1 of 2 pijpjes uit laten komen.. Ik heb alleen geen flauw idee wat mooier zal staan, en of ik er een einddemper tussen hou of het volledig weg ga laten, maar daar zal ik helaas ook nog wel even over na gaan denken..
Ook heb ik ondertussen de spullen bij mekaar om mijn stadslicht ook in mijn verstralers te bouwen en mijn knipperlichten.. Ook gaaf dacht ik..
Nieuw slot bestuurdersdeur licht te wachten bij mijn vaste monteur. Deze sluit niet goed meer..
En last but not least, ik heb een subwoofer gekocht.. JBL 1100 watt, 500 RMS, waar ik een pijp-kast voor aan het fabrieken ben.. Mijn idee was om een hoedenplankje te maken van mdf, netjes in de zelfde lijnen als de originele, met de vlakjes die dieper vallen zoals in de standaard hoedenplank, alleen dan de 2 buitenste vakjes verder naar buiten door te schuiven en iets te versmallen, dat er strak 2 6/9 speakers in passen, en dan een rond gat ter grootte van de sub, dat wanneer je je klep open hebt, je de sub omhoog ziet staan, en wanneer de hoedenplank zakt, de sub er precies door heen komt

.. Dus ik ben heel benieuwd wat dit mag gaan brengen..
Ook ben ik op zoek naar kleine subtiele oranje ledlampjes om in de zijkanten van mijn voor en achterbumper te monteren.. Ik weet nog niet helemaal of dit gaaf wordt maar het leek me wel gaaf..
Maar goed ik ben nog meer dan genoeg van plan zoals jullie begrijpen..
Mochten jullie nou gave ideëen hebben voor mijn 106je, laat het alsjeblieft horen, ik ben altijd in voor leuke dingen.. Of mocht je nou iets leuks in de weg hebben liggen, interieur of exterieur, audio of verlichting.. Kom maar op..
Verder iedereen natuurlijk meer dan de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en tot de eerst volgende meeting..