Hoi,
Het begon allemaal op 24-2-2005 toen ik het roze papiertje in de wacht sleepte.
Meteen die middag he internet opgegaan en naar een auto gezocht. uiteindelijk vond ik deze, een 306xs 1.6
1,5 jaar later reed ik mijn eerste schade op een trekhaak van een busje
Dit weer opgelapt en nog vrolijk 2 jaar gereden tot de volgende klap kwam.
In de regen iets te vroeg op het gas en ik belande op een boom
Dit weer wat opgeknapt en zo nog een half jaartje gereden. Totdat ik van baan veranderde en een bedrijfsbus kreeg. Maar na het werkoverleg in 2010 werd er duidelijk gemaakt niet meer dan 500km prive te mogen rijden. Dus besloot ik maar zelf een auto te kopen.
Dat werd dus deze
Een 106 sport uit 2001 net 92000km op de klok. Overgenomen van een dame. Echt netjes was ze er niet op er zit een deukje in het zijscherm van een winkel wagentje en een vieze plek op de motorkap van iingebrande vogelpoep.
Al snel werd duidelijk dat de 106 niet Standaard zou blijven ik kocht dus al snel een Sebring einddemper en een luchtfilter op MP.
Nadat ik deze gemonteerd had een paar weken gereden maar vond het resultaat hoe hij eronder zat niet mooi. Hij stak zo'n 2 cm buiten mijn achterbumper. Dit heb ik aan gepast door de flens wat in te korten en kwam hij gelijk te zitten met de bumper

Ook kocht ik deze winter een setje velgen. In eerste instantie wilde ik voor witte Oz grandtourismo gaan maar dat werd me te prijzig. Omdat ik de auto alleen in het weekend mee pak.
Dus zag ik leuke velgen staan op 106.NL een bod op gedaan en meteen opgehaald.
Ze liggen nog wel te wachten op mooi weer. Ik verwacht dat ik volgende maand nieuwe slofjes voor ze ga halen en ze ga monteren.
De 16" Toora Strada
Omdat ik wel dagelijks even een kijkje neem op 106.nl, kwam ik ralley gordels tegen.
Een bod op gedaan en Noeltie heeft ze verzonden. Donderdag 17-2-2011 binnen gekregen en zaterdag's gemonteerd.
Maar tot zover staat hij er nog zo bij
Want maadag 21-2-2011 gaat hij naar de schadehersteller en worden de deukjes verwijderd en de motorkap gepoten.
Wat nog te doen.
-Black angel/devil eyes
-verlagen of niet ben er nog niet over uit
-onder de kap netjes maken heb de kleppen deksel al een keer gepoten maar dit brand er weer af.
DUS NOG TIPS HOE DIT TE DOEN
-audio netter of een andere set
-achter raampjes blinderen