Na al ruim een jaar 106 clublid te zijn lijkt het me toch maar eens tijd om een dagboek aan te maken
Voor degene die mij niet kennen. Ik ben Armand Erenstein, 23 jaar, uit het Drentse dorpje Annerveenschekanaal.
Even een stukje historie:
Mijn eerste auto was een Peugeot 106 1.1 Sport van 1998. Deze zag er bij de aankoop zo uit.
Ondertussen had ik velgen, Angel Eyes en een audio installatie toegevoegd met dit resultaat.
Veel problemen met deze 106 gehad en besloten die te verkopen. Helaas eindigde dit niet zoals gepland en was dit het einde van mijn 106, die toen alsnog zo verkocht werd:
Hierna zou je zeggen dat ik wel “genezen” was van de 106jes, maar ik wilde per se weer een (zwarte) 106, die jonger was dan de voorgaande. Uiteindelijk kwam ik via het forum bij Phillipe uit, waar ik mijn huidige 106 heb gekocht. Na een ritje naar het uiterste puntje van Limburg kwam ik met mijn aanwinst thuis.. Een Peugeot 106 XS 1.4 van ’02, met naast opties als elektrische ramen, ook een strakgemaakte motorkap, verlaging, Red Clear achterlichten, Devil Eyes Chrome en een setje 16” velgen. Zo staat hij er nu bij:
Maar de auto is nog niet helemaal naar mijn wens. Er komen dus zeer binnenkort wat veranderingen aan!