|
17-04-2012, 23:50
Ik heb mede door een aantal prive dingen die ik voor m'n kiezen heb gehad besloten het project stil te leggen. Hoelang het precies duurt voor ik het weer op pak is niet te zeggen.
Zoals sommige weten heb ik net een huis gekocht, en moet ik nu prioriteiten stellen. Het was op zich wel te combineren, maar door een aantal andere factoren is het beter eerst het een, dan het ander af te maken. Meerdere dingen begonnen er onder te lijden, en dat is niet de bedoeling.
Het is geen leuk besluit aangezien het m'n grootste hobby/passie is, maar nu wel even wijzer. Hiermee komt er zeker geen einde aan het project, maar even een pauze. Als het meezit kan ik het aan het einde van de zomer weer oppakken. Dan hopen we de laatste 2 crossen mee te kunnen doen zodat we de auto in ieder geval voor de winter kunnen testen.
Momenteel is het wijzer om eerst even alles op een rijtje te krijgen, en dan weer door te gaan met de leuke dingen.
Tot zo ver.