Even weer een update rondom de stand van zaken met betrekking tot mijn 106! Vorige week de achterlichten los gehad omdat er in de linker een beetje water stond. Gelijk beiden maar even goed schoon gemaakt en de rubbers ingesmeerd met deurrubbervet. Ook de auto van binnen even mooi schoongemaakt en flink gepoetst met cockpitspray wat wel nodig was na de verhuizing! In de bijlage heb ik wat foto's toegevoegd van de auto met Boedelbak er achter en een foto van de middenarmsteun.
Ik heb deze week ook ledjes besteld voor de stadslichten en betere Philips h4 lampen voor de koplampen en h1 verstralers. Philips X-Treme Vision voor de koplampen en Ultra Blue Vision voor de verstralers. Vanmiddag de lampen maar eens vervangen! Ook heb ik een nette aluminium tankdop gekocht op marktplaats. Zodra ik deze ontvangen en gemonteerd heb zal ik hier ook wel even een fotootje van maken

Nu eigenlijk alleen nog een mooie verlaging en een setje Cyclones aanschaffen dan ben ik helemaal tevreden! Vorige week ben ik overigens ook de 80.000 km gepasseerd!