Gister de subwoofer van Pioneer geïnstalleerd en kabels getrokken. In de eerste instantie zou ik de sub onderder bijrijderstoel plaatsen maar dit paste net niet en was niet zo practisch. Daarom toch maar gekozen om hem in de achterbak te plaatsen. Voor het aansluiten van de subwoofer moest de radio losgehaald worden. Dit is na heel lang prutsen met veel gereedschap uiteindelijk gelukt

Omdat ik uiteindelijk ook de radio wilde vervangen voor eentje met iPod ondersteuning heb ik die ook maar meteen vervangen.
De radio is van het type: Pioneer DEH-4300UB. De subwoofer is een: TS-WX110A. Ik heb voor deze kleine subwoofer gekozen omdat hij klein was en ik niet wilde dat het ten koste gaat van de bagage ruimte. Ook vind ik zo'n kleine subwoofer veel mooier en netter staan.
Ik verwachtte er niet echt gigantisch veel bassen van maar gewoon een mooie ondersteuning van het geluid. Maar hij geeft veel meer en lagere bassen dan ik had durven verwachten van zo'n klein dingetje. Echt verbazingwekkend!
Ook de clubstickers heb ik op de opgeplakt.
Van de stickers, de nieuwe radio en de subwoofer heb ik foto's toegevoegd in de bijlage!