Nou hier weer een bericht van mij, inmiddels heb ik mijn afmeldingsformulier met de post verzonden.
Mijn rallye staat sinds een kleine 2 maand in de schorsing. Zelf weet ik nog niet wat ik met de auto moet, dat ik hem in onderdelen ga verkopen of hem een paar jaar in de schorsing ga houden en dan over weet ik hoeveel jaar er nog iets mee ga doen. Dan zal er in ieder geval een ander motor'tje in moeten komen, aangezien deze stuk is gelopen

Ook zijn er al enkele onderdelen verkocht van de auto, waaronder de Speedline's en de veerpootbrug.
Maar dan is er ook goed nieuws, sinds de rallye me liet staan was ik al druk aan het rondkijken naar een andere auto. Ben wezen kijken bij een Leon TDI Topsport, maar gelukkig werd deze door de handelaar verkocht aan een ander.

Kort daarna kwam ik mijn huidige auto tegen. Namelijk een zwarte Renault Megané van het bouwjaar 2003, welke compleet Renault Sport is uitgevoerd! Deze beschikt over een 1.9 Dci motor welke standaard 120pk moet leveren. Gelukkig is dit een beetje opgewardeerd doormiddel van chiptuning en heb ik nu de beschikking over 154pk en 354 Nm koppel.
De auto is voor de rest super compleet uitgevoerd, met onder meer: Zwart leder bekleding, inbouw navigatie, climate control, cruise control enz enz.
Voor de rest is de auto geheel orgineel op de chiptuning en ben ik ook van plan om er helemaal niets aan te doen. Oké misschien nog een kleine subwoofer erin om net wat meer geluidsbeleving van de muziek te krijgen.
In ieder geval bedankt voor de leuke jaren bij de club, ondertussen ben ik wel bijna 8 jaar een betalend lid geweest!