Hey ik dacht laat ik hier ook eens mijn verhaaltje neerzetten. Is niet veel groots mee gebeurt maar ja.
Dit is een foto zoals ik hem kocht 2 jaar terug
Zoals je ziet zit er nog geen goed tankdop op omdat ik die niet loskreeg bij proefritje en hun hem eruit geboord hebben en ik een deel terug heb gekregen van mijn geld om een tankdop te halen. Zoals je ziet zaten er al leuke velgen onder en booskijkers. Een mooi peugeot logo op het achterraam de m3 spiegels, en een sebring uitlaat
Daarna na een paar technische mankementen gehad te hebben. En de nodige andere dingen zoals banden enz. Ben ik begonnen met mijn geluidsinstallatie. Hier heb ik alleen geen foto van. Heb er een Caliber rally 4 weg versterker inliggen met Lanzar boxen achterin pioneer voorboxen. En een Toxic Bassbox. Wat best
wel aardig klinkt
Mijn ruitenwissers waren slecht dus heb ik ook maar van die aluminium ruitenwissers erop gezet. Zie foto onderaan
Verder heb ik ook nog een openluchtfilter erin geknutseld met een RVS aanzuigbuis. Wat aardig brult. Heb de leeuw maar los gelaten
Ik heb daarna ook maar bij Automaxx een Team106Xtreme sticker op de voorruit geplakt.
Laatst ook nog een nieuw stuurtje gekocht.
En heb laatst een nieuw headunit gekocht.
En dit is hoe hij er nu bij staat. wel een beetje smerig daar moet je maar doorheen kijken

is het ook een rallye voor
Wat er nog op de planning staat.
- Led under car kit
- Angel eyes
- rest weet ik nog niet ( kan nog een hoop komen of helemaal niks meer)