zo ben ook alweer een tijdje thuis.
vanmorgen beetje op de gok richting nijkerk gereden aangezien de middenpijp echt op breken stond, maar had dit ingewikkeld met een uitlaat bandage wat uiteindelijk dikke troep is maar voor een ritje van een uurtje of 2 is dit wel aan te raden (aangezien ik niet harder ging dan 90 op snelweg)
bij leeuwenservice in nijkerk, allereerst de kleppendeksel vernieuwd en het rubber wat erom zit, dit was een kwestie van nog geen 10 minuten. nu ziet die er ook weer schoon en fris uit.
had onderweg al wat andere geluiden gehoord vanuit de demper en wat bleek hij was inmiddels al volledig doormidden maar de bandage hield alles nog een beetje op zijn plek (had de bandage vast gezet met 2 slangeklemmen)
ook deze is weer compleet vernieuwd, een te aangeraden iets mocht iemand met een std.uitlaatlijn te rijden wisselen gewoon om de 2 jaar ofzo van deze middenpijp of demper als dit nog origineel is van de psa groep.
had ook aardig wat speling op de pook, had al een 106 pen gekocht bij de dealert maar deze was te slap volgens leeuwenservice en is vervangen voor 1 van een 205 (nog meer 205 onderdelen op mijn 106)
schakelt weer soepel.
Ook wou ik de achterruit wisser er achter af hebben maar deze zat erg vast en kruipolie samen met een poulietrekker wou niet echt helpen dus deze zit er nog op.
Natuurlijk weer veel gekletst waaronder de broer of het broertje van Henri, had trouwens een leuke 306 GTi en leuke velgen
Na Eelko te hebben gesproken over : ls-racing.nl oftewel het racing team van leeuwenservice wou ik eigenlijk wel een sticker hebben van leeuwenservice voor op de klapruiten dit was geen probleem, en ja het is een sticker in het wit.
Ook nog iemand van de oude crew : spacecowboy (username) gesproken, erg leuk.
tijdens deze gesprekken veel gesproken over het motorische tuning van een 1400 sport, maar voor mij blijft het hierbij (motorische blijft alles origineel, aangezien je bijvoorbeeld een 4-2-1 spruitstuk oid erop wilt zetten hier echt niks mee oplevert qua pk's)