Na mijn rijbewijs te hebben gehaald wilde ik zo snel mogelijk een eigen auto. Op 2 april 2005 heb ik een peugeot 106 1.4xs gekocht.
Op dat moment zag de 106 er zo uit:
Ik was er wel tevreden mee en had verder geen grootse plannen.
Na er een jaar mee rondgereden te hebben zag ik bij iemand dat hij bandenstift op zijn banden had. Ik vond dat wel wat hebben en heb het toen ook bij mijn 106 gedaan, ongeacht dat er voor andere banden oplagen dan achter.
Ook heb ik toen een sierstuk aan mijn einddemper bevestigd.
Na deze kleine en vooral goedkope veranderingen vond ik de auto er al een stuk beter uitzien. Ik heb er vervolgens dan ook nog een jaar of 2 mee rondgereden. Op een gegeven moment wilde ik toch wat meer en ben ik op zoek gegaan naar andere velgen. Ik moest sowieso toch 2 banden vervangen dus dat ging dan in een moeite door. Na lid te zijn geworden op dit forum ben ik hiervoor bij DSL terecht gekomen en heb 15" tsw terra velgen (antraciet) gekocht.
Zoals je op de foto ziet was de 106 aan de voorkant nog erg hoog, verlagen was dan ook geen overbodige luxe.
Dit heb ik dan ook zo snel mogelijk daarachteraan laten doen. Verder zijn er spacers aan de achterkant opgezet en bumperstops. Dit is het resultaat:
Op de laatste foto is trouwens ook te zien dat ik mijn antenne heb vervangen door een kortere.
Verder heb ik nog een een drietal dingen verandert maar daar moet ik eerst nog wat foto's van maken