Hey allemaal en dagboek
Ik wou geen dagboek beginnen, maar dacht dat het nu wel leuk was om er toch maar 1 te beginnen.
Ik dacht het is nooit te laat om eentje te beginnen!! Hoop jullie hier nu ff snel op de hoogste te kunnen brengen van de status van mijn bolide nu
Ik heb eerst nog anderhalf jaar een phase 1 1.0 gereden

Maar die is dus naar anderhalf jaar total loss gereden zoals sommige van jullie al weten
10 september had ik eindelijk mijn nieuwe bolide gevonden die naar mijn smaak was!!

Dit is dus een Zwarte phase 2 1.4 MET mistlampen en MET een snellere motor MET stuurbekrachtiging MET elektrische ramen etc etc.
Alleen wel met iets meer km maar ja dat had ik er wel voor over, voor dit type...
Nu wilde ik weer zo snel mogelijk aan de slag om hem weer een beetje mooi te maken!!
Ik heb gelijk de achterzij ruiten van me oude bolide afgehaald met de geblindeerde ramen en de stickers van de club, die heb ik gelijk op mijn nieuwe bolide gezet

Gelijk mijn subwoofer en speakers etc over gezet, maar dat spreekt voor zich!!
Aanduidedingsplaatjes eraf gehaald!!
Voor de nieuwe bolide een nieuwe radio gekocht een Kenwood met usb aansluiting!!
Een week daarna heb ik de sticker voor me achterruit besteld bij de club en erop gezet!
Gelijkertijd een sunfilterband op men vooruit!!
In December heb ik nieuwe spoiler, onderlip en booskijkers gekocht!!
Dit moest nog gespoten worden en dat werd uiteindelijk in Februari gedaan!!
Gelijk erop gezet en ziet er al nice uit
Eind december heb ik mijn Caliber Subwoofer opgeblazen, die zelfde dag gelijk een nieuwe gehaald(kan niet zonder herrie in de auto

)
Nu heb Ik JBL Subwoofer!!
In Januari heb ik van mijn geliefde nieuwe Lexus taillights gekregen en ben daar erg blij mee
In maart heb een remus uitlaat overgekocht van iemand van de club en nu maakt me bolide nog een leuk geluidje ook
Hoop jullie nu op de hoogste gebracht te hebben van mijn bolide.....verdere updates komen of course!!