Hallo beste forumleden,
Ik heb mij al een tijdje terug voorgesteld onder de naam Tinus88!
mijn echte naam is Martijn den Butter 21 jaar, en kom uit Hoofddorp.
Sinds eind november vorig jaar heb ik deze 106 gekocht het is mn eerste auto en ik ben van plan om hem heel lang te blijven rijden! Overigens mijn hele familie rijdt peugeot.
En sinds januari ben ik ook lid van 106 Xtreme!

Dan nu toch even de tijd nemen voor een paar foto's zoals ie nu is met de oude achterlichten:
Mijn auto is van een ex-forumlid geweest genaamd Johnny uit groningen. Die was hier niet zo geliefd volgens mij!
Toen ik de auto kocht wist ik dat ik een en ander op moest knappen. Het zat hier en daar een beetje rommelig.....
Zo zaten er bijvoorbeeld goedkope vierkante verstralers in de voorbumper en nog een aantal dingen
Dus ik ben aan de slag gegaan:
Als eerste audio overgekocht van een vriend van mij
Caliber 750 Watt Subwoofer en versterker
en een headunit van Sony met usb device
De basstonen overheersten, daarom een week later speakertjes in de hoedenplank erbij gezet!
De hoedenplank overigens van de sloop gehaald en zwart gemaakt, erg mooi geworden
Toen heb ik bij peugeot de originele verstralers gekocht en gemonteerd op de voorbumper. Deze montage ging niet op de normale manier, want de standaard verbindingspunten waren eraf gehaald(2ehands bumper)

maar ik als werktuigbouwer moest dat natuurlijk goed fixen!
In januari ook chromen angel eyes erin gezet, wat een verbetering vergeleken met de zwarte die erin zaten
Wordt vervolgd....