Ik zie het al gebeuren dat ie straks een circuitcar heeft en als z'n probleem bakkie eindelijk probleemvrij is, dat ie hem dan verkoopt Al die stress voor 'niks' geweest
Wat er ook mee gaat gebeuren, weg gaat ie niet. De kosten die ik er nu aan heb gehad moet ik eerst terugverdienen met de lol die ik er nu aan heb.
Verwacht trouwens niet dat hij volgende week (dinsdag is er vij rijden op Assen) al op de baan staat. Ik heb voorlopig nog wat andere dingetjes die geld kosten. Een huis, enzo.
Ik ging vanavond over een drempel die net wat te hoog was. Voorkant van de voorbumper vertoont nu wat witte schaafplekken...die best wel opvallen op een zwarte bumper.
Dus.
1. Repareren.
2. Repareren en gelijk die middenspijl d'r uit halen. Ding wordt toch gespoten.
Voordeel is nu dat het een behoorlijke sleeper is. Niemand verwacht dat er een intercooler achter die bumper zit. Aan de andere kant is het zonder spijl ook wel weer een leuk gezicht.
Keuzes, keuzes, keuzes...
Nouja, sleeper... als ik je zag staan bij het stoplicht zou ik mooi achter je gaan staan... i.p.v. ernaast...
Mijn inziens ziet hij er toch al te snel uit om hem echt een sleeper te noemen...