Bas, er zijn genoeg behulpzame mensen op dit forum die ook geen lidmaatschap hebben. Je kan dus blijkbaar gewoon nuttige topics aanmaken zonder die 15,- per jaar te hoeven betalen. Bovendien snapt iedereen hier inmiddels wel dat jij het er niet mee eens bent, dus je protest-berichtjes kunnen achterwege gelaten worden.
Voor de rest: de bak die ik op het oog heb komt ook van een Berlingo uit 2002 vandaan, bakcode 20DM46 welke inderdaad ook op de Picasso is gezet. Secundaire as zal van een 205 1.6 of 1.9 gti vandaan komen voor wat gunstigere verhoudingen en ik ben er nog niet zeker van of dat ook voor het differentieel geldt, of dat deze van Quaife vandaan zal komen
De assen, naven en lagers komen van een Berlingo en als het goed is, is de as aan de passagierszijde een cm of 4 te lang, waardoor ik deze zal moeten laten bewerken.
Alex(Viking) en Michel (Mclain) zullen helpen bij de inbouw en dan zien we (of zij) wel wat er voor de ophanging geregeld moet worden. Ik heb er zelf ook geen idee van, dus het is een kwestie van proberen.
Alleen nog even uitvinden wat voor BDP ik nodig heb zodat de VEMS hier rekening mee kan houden, aangezien deze op een andere plek zit.