Woensdag 3 februari
Begonnen met sneeuw van de auto af te schuiven.. was nogal een bult. vervolgens de auto verplaatst in't nieuwe sleutelhokje..
Eerst maar eens begonnen met het demonteren van zon beetje het hele interieur. Het idee is nog steeds dat het een luxe racer wordt in vergelijking met het vorige project. Dus dakbekleding en vloerbekleding blijft allemaal zitten. na een poosje ziet het er dan ongeveer zo uit
Vervolgens alle audio kabelmeuk verwijderd. ISO stekkers aan de orginele bekabeling gezet. Achterste paneeltje met wielsleutel vervangen door een normale
Hier de achterpanelen weer terug gezet... Kort boutje in de gordelophaning gedraaid en orginele dopje weer er op gedrukt.
Zijknippers vervangen door donkere heldere knippers.
Airbag verwijderd en rallye paneel er voor in de plaats gemonteerd.
Dashbord weer terug gefrut. Ik had nog een middelconsole liggen van een le mans (fase 1) deze gemonteerd in het dashboard. Dat past dus alleen de roostertjes niet.. maar goed die moeten we ff van een s1 halen
Vrijdag 5 Februari
Kuipje ( QSP Drift 2 ) gemonteerd. Lijkt een simpel klusje maar was drama. Sliderails er eerst tussen gezet. Alles past.. alleen Arnold past er niet in..zonder helm zat ik al klem met me kop tegen het schuif / kantel dakje. Sliderails verwijderd, stoel zit dan nog steeds goed voor mij. Helmpje op en weer tegen dat klere dakje aan. Dus sja...dan blijft er maar 1 optie over...
Vervolgens een plank op het dak gelegd en Arnold + Helmpje past perfect. Ik ga nog even kijken hoe hoog de andere frames zijn helaas hebben ze de verstevigingsbalk er ook uitgeslepen bij de montage van het dakraam
Voorbumper en lampen verwijderd om de nieuwe lampen te monteren
OUD:
NIEUW:
Helaas is 1 van de nieuwe lampen kapot gegaan bij het opsturen.. klik dingetje van de koplamp verstelling is afgebroken

Middenconsole afgemaakt.. dash is nu helemaal klaar
verder voetsteuntje binnen gekregen