|
Gespam en offtopic geneuzel -
05-11-2009, 23:39
Het valt mij op dat er de laatste tijd wel erg veel offtopic posts worden gemaakt in topics waar anderen serieuze bedoelingen bij hebben. Ik weet dat ik mij daar ook wel eens schuldig aan heb gemaakt, maar ik krijg het idee dat het de laatste tijd steeds erger wordt.
Regeltjes invoeren lijkt mij geen goed idee, aangezien we allemaal volwassen genoeg zijn.
Wel vraag ik jullie eerst even na te denken voordat je iets post: kan mijn reply een nuttige bijdrage leveren aan de discussie?
Als iemand een vraag stelt en jij tikt vervolgens 'goh, dat weet ik niet, maar ik zou het ook wel willen weten' is dat een goed moment om jezelf bovenstaande vraag te stellen. Het zelfde geldt wanneer iemand iets probeert te verkopen; heb je geen belangstelling om datgene te kopen, reageer dan niet. Dat jij dezelfde koplampen hebt als die worden aangeboden door een ander, zal niemand op dat moment interesseren.
Stuur diegene gewoon een pb wanneer je een irrelevante vraag hebt, zodat we het forum een beetje schoon kunnen houden.
Voor eindeloze onzin hebben we de buurtkroeg.
dit komt denk ik mede door dat ray ook niet bepaald de liefste is op het forum
|
'01 1.6 8v turbo | '03 1.6 16v
|