Voorsteltopics sluiten automatisch na 30 dagen inactiviteit -
15-02-2010, 23:00
Met ingang van vandaag gaan voorstel-topics waarin langer dan een maand niet is gereageerd, automatisch op slot.
Veel voorstel-topics begonnen op dagboeken te lijken en hiermee denken wij een eerlijke scheiding te hebben gemaakt tussen de rechten van leden en niet-leden.
Mee eens? Niet mee eens? We horen het graag.
Dat klopt, op die manier is het in principe te omzeilen. We rekenen echter op jullie integriteit hierin en verwachten dat jullie hier rekening mee houden. Dus lid worden is op dat moment de enige juiste oplossing
Klopt. Een topic wordt alleen gesloten als er een maand lang niet in is gereageerd. Het zou lullig zijn als het topic op slot gaat als er net een heel gesprek gaande is.
Ja, je kan je eigen topic open houden door een keer in de zoveel tijd wat onzin te posten, maar dat valt ons echt wel op.
Als een oud topic regelmatig door anderen omhoog wordt gehaald willen we het topic ook niet sluiten. Het is hier tenslotte een forum, zou vreemd zijn als we het onmogelijk maken om een discussie te voeren.