En heren: Pas op voor de flitsers! Als je van de A4 komt dan rij je over een 80km weg en bij elk stoplicht staat een flitser waar je 50 mag!!
Verder kunnen we morgen altijd even kijken wat we doen na het karten. Op ik denk een minuut of 7 a 8 rijden is Kijkduin. Ik kom daar zelf nooit, maar dat is aan het strand en daar zitten wel wat tentjes.
Daarna nog even een drankje in Kijkduin gedaan en wat gegeten in Den Haag waarbij Benjamin de serveester niet uit het oog verloor. Voor thuis heeft die zelfs nog een filmpje gemaakt welke ik jullie niet wil onthouden .
Ik heb totaal geen spierpijn na het karten hoor... Vind deze baan wel relax, omdat je niet continu aan het sturen bent, zoals op veel andere banen. Overigens mogen de karts wel wat gelijker zijn. Natuurlijk is Ceril met z'n 40kilo heuvel op een stuk sneller, maar als je met 2 verschillende karts een paar seconde verschil per rondje hebt is het wel ernstig...
@Benjamin. Die meid was inderdaad erg leuk, alleen jammer dat ik er met m'n rug naartoe zat...