11/4/2010 Karting Heat 2 te Poeldijk -
18-03-2010, 09:08
Datum: 11-04-2010
Verzamelen: 14.00 uur op de locatie zelf
Duur meeting: 14.00 - na de tweede heat
Deelname: Alleen leden
Deelname: € 13,- per heat Van der Ende Racing Inn
Nieuweweg 57k
2685 AS Poeldijk
Zoals de meesten van jullie hebben gezien staat er in de agenda dat we deze dag zouden gaan ijskarten in de Uithof. Helaas hebben ze daar problemen met het ijs, waardoor het ijkartseizoen waarschijnlijk pas half mei van start zal gaan.
Daarom hebben we besloten uit te wijken naar 1 van de meest spectatculaire binnenbanen in ons land. Namelijk die van Van der Ende Racing Inn in Poeldijk. We verzamelen daar rond 14.00 uur onder het genot van een drankje. Rond de klok van 14.30 uur starten we met onze eerste heat. Later op de middag volgt nog een tweede met een kleine pauze voor wederom een drankje tussen de twee heats.
Ik heb een voorlopige reservering gemaakt voor 15 personen. Mocht dat niet toereikend zijn kan ik nog bijboeken, dus kom maar op.
Een thuiswedstrijd . Het is overigens wel een leuke en vooral lange baan. Een rondje zit ergens tussen de 1:10 en 1:15minuten. Nu zullen er wel mensen zijn die zeggen dat ze het sneller kunnen, nou kom maar op dan!
Iets te rustig als je het mij vraagt. Niemand zin in een gezellig rondje karten op zondag middag voor de fun? En hoe zit het met de fanatiekelingen uit het tabelletje rechts?