Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 Club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Chat > Meetings
Meetings Hier kun je terecht voor informatie over (aankomende) meetings en evenementen. Kijk ook even in de agenda!

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  (#101) Oud
106.nl clublid
Dagboek van henricarron

henricarron's schermafbeelding

Auto: Geen :(  
08-05-2010, 20:54

Ben weer thuis na een lange dag. Vanmorgen half zeven uit bed gestapt, wat toch wel erg vroeg is op een vrije zaterdag. Kwart over zeven stond mijn broer voor de deur en samen zijn we richting Full-Speed vertrokken.

Exact acht uur kwam ik bij de Gulf in Geffen aan wat toch meer op een BP-station leek. Nadat we compleet waren en Ray zijn ontbijtje, een paar sandwiches, bij de tankshop gehaald had en naar binnengewerkt, vertrokken we met vijf 106-en voor de laatste kilometers naar het Autotron.

Eenmaal op het terrein hebben we na wat overleg de auto's fatsoenlijk neergezet met in het middelpunt de 106 Psst. Dennis had een partytent meegenomen, die we met zijn allen overeind gezet hebben. Het plaatsen van de 106.nl-vlaggen was wat lastig, want deze zijn bedoeld om te plaatsen in een gat in de grond. Op een netjes bestraat oppervlak wordt dat wat lastiger Omdat de clubplaatsen om ons heen nog helemaal leeg waren, kwam Ray met het lumineuze idee de vlaggen op de veldjes van collega-clubs neer te planten.

Toen alles eenmaal stond en ik een paar bakken koffie achter mijn kiezen had, ben ik aan de wandel gegaan over het terrein en door Autotron zelf. In vergelijking met voorgaande jaren lijkt het steeds minder druk te worden. Ook het aantal bedrijven wat binnenstaat, wordt minder. Zo was er bijv. geen enkele caraudio-importeur aanwezig, wat voorheen meestal wel het geval was. Meest teleurstellend was wel de vulling van club-ruimtes op het veld. Sommige ruimtes waren voor nog geen kwart gevuld met auto's of andere clubgerelateerde zaken.

Desalniettemin heb ik me wel vermaakt daar. Toch wel de nodige mooie, aparte, interessante en opmerkelijke auto's gezien. Ook hing er wel een ontspannen sfeertje. Ik heb er genoeg leuke gasten gezien en gesproken. Ook Jan kwam nog ff buurten.

Het evenement Full-Speed is van een tuningevenement met de nodige show veranderd naar een groot clubevenement. Hier is op zich niks mis mee. Het zou wel verstandig zijn van Automaxx als ze dit ook als zodanig promoten en zorgen voor een goed aanbod van de diverse clubs.

Na een dag met redelijk weer, eerst wat miezerig met later een beetje zon, hebben we de boel na vieren weer gedemonteerd en opgeruimd. Rond kwart voor vijf hebben we elkaar gedag gezegd en ging iedereen naar huis. Al met al wel een leuke dag gehad.

Hier zijn de eerste foto's: klikkerdeklik

Nummerplaathouder wisselen onder toezicht van de drie wijzen

Ray's 106 druppelt nog wat na van een lokale wasbeurt. Twee emmers water waren niet genoeg. Een 106 is groter dan je denkt :

Met citaat reageren
  (#102) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Maikel 106 1.6 XSI

Maikel 106 1.6 XSI's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.6 XSi
Stuur een bericht via MSN naar Maikel 106 1.6 XSI
09-05-2010, 06:37

mooie foto's

ben net wakker ff snel aankleden en accu terug plaatsen in me xsi
en hopen dat de was box open is al en dan op weg naar full speed

peugeot 106 1.6 XSI Turbo Project under construction
Met citaat reageren
  (#103) Oud
106.nl clublid

Dennis_XSI's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V S16
Stuur een bericht via MSN naar Dennis_XSI
09-05-2010, 07:11

Ik schrok om paar min voor 7 wakker..... oepss.

(#104) Oud
106.nl clublid

Brutus_Infinity's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 Rallye
09-05-2010, 14:22

Vond het ook weer een gezellig dag! Leuk om ook even een paar mensen van hier te hebben gesproken
Met citaat reageren
  (#105) Oud
106.nl clublid

09-05-2010, 17:31

ben weer thuis
terug van full speed
was mooi en gezellig
ook veel mooie auto's gezien

Met citaat reageren
  (#106) Oud
106.nl clublid

Dennis_XSI's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V S16
Stuur een bericht via MSN naar Dennis_XSI
09-05-2010, 17:59

Ik ben ook weer thuis, was een geslaagde dag en we hebben het gelukkig droog gehouden.

(#107) Oud
106.nl clublid

09-05-2010, 18:43

ja zeg dat wel en het was ook niet echt koud gelukkig (Y)

Met citaat reageren
  (#108) Oud
106.nl clublid
Dagboek van henricarron

henricarron's schermafbeelding

Auto: Geen :(  
09-05-2010, 21:30

Ben ook weer thuis. Twee dagen Rosmalen hakken er bij mij wel in. Ervaringen vandaag waren overwegend positief. Foto's en wat uitgebreider verslag volgen nog...
Met citaat reageren
  (#109) Oud
ray ray is offline
Beheerder website
Dagboek van ray

ray's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 XS
09-05-2010, 22:06

Ik ben er ook weer
Redelijk verrot na 2 dagen rondslenteren en veel te vroeg opstaan, maar het was wel gezellig. Ik sluit mij aan bij wat Henri eerder had geschreven, al was het op zondag meer Full Speed-sfeertje en was het een stuk drukker.

Wat foto's: 106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club - Fotoalbum van ray: Full Speed 2010

'01 1.6 8v turbo | '03 1.6 16v
Met citaat reageren
  (#110) Oud
Voorzitter
Dagboek van Dennis

Dennis's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 Rallye
09-05-2010, 22:39

Zo wat was ik kapot van dit weekendje zeg. Ik heb net alvast even twee uurtjes geslapen. Ik mag namelijk zo weer gewoon aan het werk. Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers wat betreft de ervaringen dit weekend. Zaterdag was helaas wat rustig, maar vandaag was het weer echt Full Speed. Ook bij deze meeting valt het duidelijk op dat performance de overhand gaat krijgen op styling. Daar waar mijn redelijk standaard 106 tijdens mijn eerste Full Speed nu 4 jaar geleden nog redelijk uit de toon viel, was dat verschil in uiterlijke styling nu een aantal jaren later een stuk kleiner. Terwijl er toch nauwelijks iets aan mijn auto veranderd is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henricarron Bekijk bericht
Het evenement Full-Speed is van een tuningevenement met de nodige show veranderd naar een groot clubevenement. Hier is op zich niks mis mee. Het zou wel verstandig zijn van Automaxx als ze dit ook als zodanig promoten en zorgen voor een goed aanbod van de diverse clubs.
Ik denk dat Henri hier absoluut de spijker op zijn kop slaat. Ware het niet dat ook de clubs zelf hier beter mee aan de slag kunnen. Waar enkele jaren geleden iedereen nog zijn uiterste best deed de stands zo mooi mogelijk aan te kleden waren er nu ook genoeg waar alleen wat auto's geparkeerd werden. Getuige ook de matige reactie op het voorstel voor een Frans thema plein, welke weliswaar rijkelijk laat kwam.
Ook wordt er al lang niet meer gevochten om de fel begeerde plaatsten op de clubpaddock, zoals vroeger...

Ik heb genoten en hoop jullie 13 juni weer in grote getalen te mogen verwelkomen bij DSL-live.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten