samen rijden richting 1e stop lijkt mij duidelijk, alleen als je duitsland in gaat zal het samen rijden niet meer echt zijn denk ik. de 1 wil graag +/- 150 gaan rijden en de ander misschien 120 km per uur.
Je mag daar op het overgrote deel van het traject toch niet harder dan 130 km/h. En we gaan samen een weekend op vakantie naar Frankrijk, dus als je mee gaat om als eerste aan te komen is dit niet de vakantie voor jou. En "jou" is hier in het algemeen.
Je mag daar op het overgrote deel van het traject toch niet harder dan 130 km/h. En we gaan samen een weekend op vakantie naar Frankrijk, dus als je mee gaat om als eerste aan te komen is dit niet de vakantie voor jou. En "jou" is hier in het algemeen.
Ik ga ook even kijken of het te regelen valt, ik heb bij peugeot experience gezegd dat ik mee zou gaan als het zou komen, dus dat gaan we dan even regelen!