Een Duitse worstenman, voor de heerlijke Duitse worsten...
HiFiman, voor audio maar er is ook een mogelijkheid om een audio DB-drag met de officiële TermLab meter te doen, en de uiteindelijke winnaar gaat met een prijs naar huis.
Prodetailing, voor alle detailing produkten van bijvoorbeeld Meguiars en SmartWax. Prodetailing
En onder voorbehoud, de " Deukentovenaar " , dit is afhankelijk van het aantal aanmeldingen van deukjes.Om toch een prijs indicatie te geven:
1 Deukje kost zo'n 25 Euro, en zitten er meer dan 1 deukje in een scherm, dan gaat hij wat met de prijs doen, wat heel interessant is, dus hoe meer deukjes op 1 scherm, hoe beter het is voor de prijs.
Deze is vorig jaar ook geweest, en is zeer goed bevallen bij de gene die het destijds hebben laten doen.
Uiteraard zijn er weer bekers te winnen o.a met de Show en Shine, DB-Drag enz, dus laat je Voiture goed glimmen.
Verder hopen we dat het weer een leuke dag word, en dat jullie weer in grote getale naar het mooie Nieuw-Bergen in Noord Limburg komen.
Kan je er ook terplekke lid worden? Zo ja dan wordt het ook voor mij aantrekkelijk. K'moet alleen nog effe kijken of het helemaal gaat lukken met de planning kwa tijd. had ook wat anders staan maar k'vind dat dit eigelijk voor gaat
Kheb het in de groep gegooit, en ik heb toestemming van de baas (m'n vriendin) gekregen! Ik wil ook van de partij zijn maar moet wel lid worden. kan dat ook terplekke??
Ik heb er zelf nog een van bots... Toen twijfelde ik eigelijk. Ik kan hem ingevult en wel meenemen met uiteraard contributie dan moet het wat mij betreft compleet zijn.
Als het kan graag Dennis, Ray, Steven????
Laatst gewijzigd door racekees; 06-07-2010 om 23:05.