Hier heeft het vanavond al even gesneeuwd en de vooruitzichten van het KNMI voor morgen:
Waarschuwingen Nederland
Gladheid door bevriezing en winterse buien
Vannacht en in de vroege ochtend is het plaatselijk glad door bevriezing. In het noorden is het ook plaatselijk glad tijdens en na winterse buien. Deze gladheid kan tot in de middag aanhouden.
Ook in de nacht van zaterdag op zondag kan het plaatselijk glad worden door bevriezing.
vrijdag 19 februari 2010 22:51 uur
Mocht het echt sneeuwen en glad zijn, dan kom ik niet.
Hier heeft het vanavond al even gesneeuwd en de vooruitzichten van het KNMI voor morgen:
Waarschuwingen Nederland
Gladheid door bevriezing en winterse buien
Vannacht en in de vroege ochtend is het plaatselijk glad door bevriezing. In het noorden is het ook plaatselijk glad tijdens en na winterse buien. Deze gladheid kan tot in de middag aanhouden.
Ook in de nacht van zaterdag op zondag kan het plaatselijk glad worden door bevriezing.
vrijdag 19 februari 2010 22:51 uur
Mocht het echt sneeuwen en glad zijn, dan kom ik niet.
Klopt, er zijn wat sneeuwbuien te zien op buienradar, echter dat is vannacht wanneer de tempreatuur onder 0 is. Best kans dat de neerslag tegen die tijd niet meer dan regen zal zijn?
Net voelde het tussen de taxi's op het terrein van mijn werk al wel een beetje glad aan. Maar dat is doorgaans voor het licht wordt weer weg. Als het zo nog gaat sneeuwen hoef ik in ieder geval mijn auto niet te wassen, want die is dan toch alweer zwart voor ik er ben.
Regen is niet erg, maar als de ondergrond dan nog bevroren is, gaat het opvriezen en kan het ineens verraderlijk glad worden. En dan helpen mijn winterbandjes ook niet voldoende.
Nou, dan zul je vanuit Hengelo zo'n beetje nu in de auto moeten stappen. Daarnaast verwachten we dan ook wel van je dat je ter plaatse clublid wordt. Denk er maar even over na en wellicht tot straks!