Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Vraag en Aanbod > Non-Auto/Peugeot
Non-Auto/Peugeot Hier kunnen clubleden niet Peugeot gerelateerde items te koop aanbieden.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  (#1) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Wesley.

Wesley.'s schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.3 Rallye
Peugeot Speedfight 2 [€500,-] - 15-09-2011, 15:03

Hoi,

ik heb nu al een tijdje een auto, en vlak voor de aanschaf van mijn auto is er iets kapot gegaan bij de vertanding (kwam olie uit, dus ik vermoed een lager/keerring of pakking, klein klusje dus!). Hij staat dus al sinds eind mei stil in de schuur.

Hij gaat overigens niet in onderdelen! Daar is hij nog te jong voor, en ik heb er simpelweg geen tijd voor en zin aan om alles uit elkaar te moeten gaan trekken. Die tijd heb ik gehad.

Peugeot Speedfight 2 van 27 juni 2007. Omgebouwd naar LC DD.

Motorisch (voor zover ik het mij nog goed herinner):
Stage6 Racing 70cc LC
Dell'Orto 21mm PHBG
Standaard luchtfilter passend gemaakt op de 21mm
Stage6 Bigvalve
Yasuni R Black Edition
Stage6 HPC krukas
Overal nieuwe lagers/keerringen (behalve dus datgene wat nu kapot is bij de vertanding, dat moet vervangen worden).
Hebo verstelbare koppeling
Malossi v-snaar

Optisch ziet hij er standaard uit, afgezien van een Vivacity voorvork met oud type velg (dus de meer hoekige variant, overigens zit hier een fonkelnieuwe remschijf op) met een remklauw van een Aerox (Brembo, nieuwe remblokken) en heeft hij een Jetforce 13" achtervelg. De banden zijn nog prima in orde! Zit een 265mm (standaard lengte) Doppler gasveer op!

Ik heb niet echt een richtprijs, maar het wordt gewoon tijd dat hij uit de schuur vertrekt. Vind het zonde om hem zo te laten staan omdat ik er toch niet meer op rijd. Eventueel wil ik (tegen aanbetaling) het euvel bij de vertanding nakijken en verhelpen!

Een bod richting de 500 euro maakt mij altijd wel blij Je krijgt er verder alle scooterspullen bij die ik nog heb liggen (standaard uitlaat, afstelzooi, blokkeersleutels, originele onderdelen, mono voorvork)

Bij mij bekende minpunten:
- knipperlichten doen niks meer, toen ik hem in de schuur heb gestald knipperde deze enkel nog heel erg snel dus ik denk het knipperlichtrelais
- buddyslotophanging aan de binnenkant van de achterkap is afgebroken, dus het touwtje zit aan de spoiler vast, gaat nog wel prima open
- wat schade aan de rechterkant (bijgewerkt met een lakstift)
- mankement bij de vertanding

De km-stand is wel wat hoger doordat de kabel ervan een tijd kapot is geweest. Ik gok dat hij een kleine 6500km heeft gelopen.

En de laatste foto, van mijn laatste ritje erop.

Ik heb hem ook weer aangehad, was eigenlijk de eerste kick om benzine rond te krijgen, en de 2e kick pruttelde die, en de 3e kick liep die alweer als een zonnetje, en dat na 4 maand stil te hebben gestaan.

Groeten.

Laatst gewijzigd door Wesley.; 07-01-2012 om 05:12.
Welcome
To see more of this thread, please login or register.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten