106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Vraag en Aanbod > Te Koop
Te Koop Hier kun je Peugeot (106) gerelateerde objecten te koop aanbieden. LET OP!!! Aanbiedingen van gebruikers die zich niet hebben voorgesteld zullen zonder verdere kennisgeving worden verwijderd.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  (#1) Oud
106.nl clublid

Rob Holthuijsen's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V GTi
106 GTI - 12-11-2017, 20:53

Beste mede club leden en forum lezers,

Bij deze bied ik met pijn in mijn hart mijn geliefde 106 GTI aan. De 106 heb ik 2 jaar in bezit en veel plezier aan beleefd.
Auto heb ik gekocht met verlaging, JP4 kleppendeksels en geblindeerde achterruitjes. De ruitjes hebben een paarse schijn van binnen maar zijn van buiten zwart. De auto is verlaagd met vaste veren en originele dempers. De auto staat op 15 inch speedline turini velgen met goede 195/45/15 banden.
Ook heb ik er een set originele witte 14 inch rallye steelies met bijna nieuwe winterbanden bij.
Verder beschikt de auto over een powerflex stuggere onderste motorsteun waardoor de motor minder kantelt tijdens accelereren, GrpN schakelstangen, een shortshift adapter, een spaghetti spruitstuk en een KAM racing 50mm einddemper welke zorgt voor een mooie diepe brom.

In de 2 jaar dat de auto in mijn bezit is heb ik er veel aan gedaan en laten doen. Onder de motorkap is het volgende veranderd:

• Er is een carbon airbox geplaatst welke dmv een silicone bocht is aangesloten op de inlaat.
• De kop is gereviseerd en gevlakt en alle pakkingen zijn vervangen.
• Het koelsysteem is gespoeld en er is een nieuwe distributieriem en waterpomp op gekomen.
• Ook is in oktober JL. de dynamo gereviseerd en daarom heeft deze GTI dus ook geen last meer van het knipperende accu lampje.
• Aandrijfas rechts vervangen.
• Alle roest is aangepakt, zo is er op de bekende plaats onder de ecu een nieuw stuk plaat in gelast. In de veerpoot torens en de voorbumper ophangpunten is ook alles ontroest en daarna met EP primer behandeld. Dus hij kan er weer jaren tegen.

Ik heb in het najaar van 2016 het uiterlijk aangepast/laten passen. Hierbij zijn de volgende dingen gebeurd:

• Het logo is verwijderd en de motorkap is doorgelast.
• In de voorbumper is de logo uitsparing dmv plastic lassen weggewerkt.
• Ook is de spijl in de voorbumper verwijderd en hierachter in ipv het originele rooster een geperforeerde plaat achtergemaakt.
• Er is een seat leon cupra bumperlip onder gekomen welke net als de geperforeerde plaat is meegespoten.
• Er zijn nieuwe zogenaamde devil eyes koplampen ingekomen waarvan het binnenwerk is meegespoten.
• De dakantenne is weggewerkt.
• Er zijn nevel ruitensproeiers geplaatst.
• Er zijn meegespoten saxo spiegels geplaatst.
• De hele auto is ontdeukt en overgespoten in metallic zwart.
• Ook zijn er zwarte zij knipperlichten geplaatst.
• Led red clear achterlichten geplaatst.
• Alle verlichting rondom is vervangen voor LED behalve de knipperlichten aan de voor- en zijkant.
• Er is een gereviseerde achteras ondergekomen welke ook weer verlaagd is.
• Ook zijn er toen stuggere powerflex rubbers in de achteras gekomen. Samen met de verlaging aan de voorkant ligt de auto lekker strak op de weg.

Ook in het interieur heb ik een aantal dingen gedaan:

• Alle lampjes vervangen voor LED.
• Er zijn net nieuwe vloermatten ingekomen.
• Ook heb ik een originele armsteun geplaatst.
• Verder zijn de kabels voor een versterker al aanwezig.
• Er is omdat de dakantenne verwijderd is een DAB+ radio met bluetooth carkit ingekomen samen met hifonics titan 2-weg deurspeakers.
• Ook beschikt de auto over airco welke zeer goed werkt.
• Portierslot aan de bestuurders kant is ook net vervangen omdat de deur niet meer goed sloot.
• De originele koplampen en achterlichten zijn tevens aanwezig.
• Ook heb ik er een potje extra lak bij voor eventuele dingen bij te werken.

Enig minpuntje is dat de cupra lip wat schaafplekjes heeft van drempels ivm de verlaging.

Dus zoek je een auto met veel smiles per gallon zoek niet verder!
Ik zal vast nog wel dingen vergeten zijn dus mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!

Meer foto's op Marktplaats.
Marktplaats link: https://link.marktplaats.nl/m1224375601

De vraagprijs is 3750 euro.

Met vriendelijke groet,

Rob Holthuijsen.

Laatst gewijzigd door Rob Holthuijsen; 13-11-2017 om 18:34.
Welcome
To see more of this thread, please login or register.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten