Hoi,
Ik ben al dagen,weken tot frustratie toe zoveel mogelijk info aan het verzamelen ivm tunen van mijn gti.
Momenteel zoals de setup nu is:
Simota airbox met green filter
cat vervangen door buis
middendemper vervangen door buis
eindemper moet vervangen worden, verder meer hierover.
Dit geeft al een mooi vermogen van 135pk en 165Nm.
Nu wil ik toch wel verder gaan.
ten eerste: uitlaatcollector> na veel topics te hebben gevolgd denk ik toch te gaan voor de raceland, de 200 euro extra voor de SS investeer ik dan misschien beter in iets anders.
Om dan even te blijven bij het uitlaatgedeelte: de einddemper is zijn laatste geest aan het geven, dus dringend aan vervanging toe.
Iemand suggesties welke einddemper ik best neem?
Had de pugsport in gedacht, maar is enkel te verkrijgen in cat back systeem, dus vind het zonde om dan mijn catvervanger en middendemperstuk wat nog in perfecte staat zijn te vervangen.
+ het feit dat ik rekening moet houden met de db's, de gti dient voor trackdays, dus een pugsport zal vrees ik ook teveel db's geven.
Dan de zwaarste dobber van mijn project

Ik had volgende in gedacht:
Buiten wat eerder al in dit bericht is vermeld:
-tb's>>> setje van AT power (lijkt me een super ding omdat alle standaard sensors mooi over te zetten zijn) dus bijna plug and play???
-Kent cams PT52 samen met versterkte klepveren en versterkte distributieriem
dastec unichip voor afstelling.
Graag toch nog even jullie mening en zoveel mogelijk raad, want wil snel gaan bestellen, maar heb schrik dat ik ergens een fout maak met mijn keuze/setup.