Ik heb er even over na zitten denken, en ben al een tijdje aan het piekeren, net als mijn monteur, over wat het probleem kan zijn, maar we komen er niet helemaal uit.. De 106 stottert bij koude motor even..
Als ik start gaat alles goed.. Ik rij achteruit de dam af, geen probleem.. Draai de weg op en vertrek in z'n 1, best.. Schakelen bij 1500 toeren, en weer verder in z'n 2.. Dan houdt hij in rond de 2000 toeren, als ik mijn pedaal gewoon even ver ingetrapt hou, dus gelijke pedaalstand, dan is het net alsof ik het contact even voor een seconde terugdraai.. En in eens pakt ie weer en knalt hij best hard weer op vermogen.. Kan dit niet een sensor zijn, of een vies gasklephuis of wat dan ook? Filters kan het niet aan liggen, bougies ook niet, deze zijn allemaal net vervangen en daarvoor was het probleem er ook al..
Ik ben benieuwd of iemand daar wat over kan vertellen..!
Dan is er nog iets

mijn rechter koplamp wil soms uitvallen.. Vaak als ik van grootlicht terug schakel naar dimlicht, dan valt ie uit.. En moet ik mijn verlichting een paar keer aan en uit doen, en opeens springt ie dan wel weer aan... RrrrrrRrraaAAaAaaRrrRRrrRRrrr!
Dankjewel alvast voor jullie reacties!