106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Tuning & Styling > Techniek
Techniek Hier kun je terecht met al je vragen en problemen met betrekking tot het innerlijk van je auto.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  (#1) Oud
markxsi
Guest

04-09-2006, 20:32

Hallo,

ik ben momenteel aan het rondkijken voor een andere uitlaat aangezien deze het zo goed als heeft begeven. Beetje slechte timing ivm trouwen maar ja moet toch wel wat anders onder.

Heb er momenteel wel stukje tussen gelast dus kan er nog wel even tegen, maar ja voordat ie op de grond ligt... toch maar even opzoek gaan van begin tot einde

Nu zit ik ook te kijken naar zo'n spaghetti spruitstuk, heeft het veel nut op een 1.4 xsi? Aangezien ik die ook meteen wil vernieuwen moet het wel nut hebben anders koop ik wel een gewone.

Als het nut heeft is het dan wel voor de trekkracht en niet voor de top?? Op een gekke manier loopt mn xsi nu 200 op de teller dat terwijl ik bij reviews 185 met moeite lees (vraag me af in hoeverre die eigelijk nog origineel is, vriend van me is met zn G60 meegereden en ja het is 200 en kost niet eens veel moeite)

Aangezien die 200 hard zat is voor zo'n klein autotje mag ie onderin nog wel wat sneller worden vandaar dus de vraag heeft het nut?
Met citaat reageren
Welcome
To see more of this thread, please login or register.
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten