Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Algemeen > Voorstelronde
Voorstelronde Nieuw hier? Stel je hier even voor aan de andere leden van 106.nl. Topics ouder dan een maand worden automatisch gesloten.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools Weergave
  (#1) Oud

Auto: 106 Fase 1 1.1 Accent
Voorstellen, nog niet helemaal onder de indruk van de 106 - 10-01-2012, 10:43

Beste mensen van het 106forum,

Graag zou ik mij willen voorstellen; mijn naam is Lucas, 21 jaar en ik ben student.

Tot enkele maanden geleden was ik eigenaar van een Volvo V40, helemaal super prima! Helaas door een ongelukje is deze auto total-loss verklaard en moest ik toch op zoek naar een tijdelijk vervangende auto. Vooral ook omdat ik studeer vlakbij Groningen en toch bijna elk weekend naar huis wil in Amersfoort.
Nu staat er voor mijn studie in augustus een reis te verwachten naar Amerika voor 6 maanden, dus daarom was ik dan ook opzoek naar een tijdelijk en goedkope aankoop.

Na wat rond gekeken te hebben op het forum en gaspedaal.nl ben ik dan afgelopen zaterdag tot aankoop gegaan om een rode (nouja nu is het meer rose kleur door vervaging ;-) ) 106 uit 1992 te kopen.

De advertentie zag er goed uit, en de kostprijs was binnen mijn budget (lees €450), dat ik hooguit was dingen eraan moest sleutelen om het half jaar door te komen accepteerde ik dan ook bij deze prijs. Dus ben ik naar Hazerswoude-dorp afgereisd na een advertentie te hebben gezien, proefrit gemaakt en de 106 reed goed, start in 1 keer, geen lekke uitlaat, een kleine hapering bij vol gas... iets waarvan ik dacht dat logisch was bij een auto die zo'n 2 jaar heeft stil gestaan...