Ik + tang + plastic =
Resultaat:
En deze speakers vandaag in de deur gezet:
Verder had ik in de Marea een subwoofer kist met 4x 16,5cm mid-bass speakers met een 1200W RMS mono-versterker, wat klonk dat lekker zeg!
Al dacht ik dus dat de kist te breed zal zijn voor de Peugeot, heb ik mooi mis!
Heb ook al naar een plek gezocht waar ik mijn massa kabel kwijt kan maar helaas zonder succes, kom bij de motor nergens uit en kan me kabel nergens doorheen steken, zag wel een handleiding voor een phase 1, dat werkt dus niet bij deze.
Mijn idee was dus om de kabel onderdoor de auto te leggen of het door een bedrijf laten doen, heb hier namelijk nog 5m 30mm massa kabel liggen, moet genoeg zijn!
Dan wil ik de kofferbak eigenlijk laten voorzien van een gigantische plank die de volledige onderkant dus bedekt, vind dit er namelijk niet uit zien!
Overigens als de versterker en kabels er komen te liggen vind ik het niet mooi meer worden, al wil ik de kofferbak wel nog kunnen gebruiken voor b.v. boodschappen...
Zit er dus aan te denken om 2x een plank te maken die de bodem opvult en daar onder dan een versterker te plaatsen met externe fan om hem af te laten koelen.
En ik maar denken dat ik er niks meer aan wou laten doen...
Alles kriebelt zo!