Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Algemeen > Vragen aan het bestuur
Vragen aan het bestuur Hier kun je terecht met alle vragen die je hebt over 106.nl (stickers, lidmaatschap, etc.)

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  (#51) Oud
106.nl clublid

spanishdutchman's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V Rallye
25-04-2011, 16:04

15 euro jongens... als ik 1 keer goed gas geef ben ik het in mijn tank al met 15 minuten kwijt... 15 euro is geen geld vind ik, als je op school of in de bijstand ofzo zit is het een ander verhaal ,maar als je het de duur vind snap ik dat ook niet helemaal maar ieder zijn keuze,

ff on-topic.

Ik wilde eigenlijk op BOTS ook wel dat een hoekje kwam met performance cars, dan heb ik het niet over een powerfilter of remus demper, maar over carbs, turbo's, ITB's en dergelijke, liefst ieder met een dyno uitdraai erbij. Ik vind zelf al dat polyester en vleugeldeuren en andere tunning dingen eigenlijk helemaal niks, maar de interesanste auto van 106.nl vond ik nog die van mark blaauw.

Laatst gewijzigd door spanishdutchman; 25-04-2011 om 16:06.
Met citaat reageren
  (#52) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Eart

Eart's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.616V Rallye
Stuur een bericht via MSN naar Eart
25-04-2011, 16:10

15,- euro is echt helemaal niks in een jaar. Kijk naar contributie voor een sportclub of iets dergelijks. Zelfs voor scholieren etc. is het nog niks.

Dat is ook een kwestie van smaak Alberto. Als je de 106jes gaat indelen op verschillende criteria krijg je 106jes die in dubbele stukken vallen of in geen vak vallen. Valt mijn Rallye bijv. ook in de "tuning hoek" door de 16v in de S1? Of toch bij audio? Of zet je ze bij een paar zwarte s1's? Of moet ie weer naast de standaard zwarte Rallye van Dennis (ook een leuk gezicht)? etc. Nu was er gekozen om ze op kleur te doen, makkelijk en staat ook leuk.
Met citaat reageren
  (#53) Oud
106.nl clublid

gabbermaikel's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.4 XSi
25-04-2011, 17:08

als ik kijk naar andere auto clubs waar ik lid van ben dan vind ik de 15 euro ook wel meevallen. Bij andere clubs betaal je vaak al ongeveer 30 euro per jaar, en die bieden ook niet veel meer dan 106.nl
Met citaat reageren
  (#54) Oud
106.nl clublid

25-04-2011, 20:28

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eart Bekijk bericht
15,- euro is echt helemaal niks in een jaar. Kijk naar contributie voor een sportclub of iets dergelijks. Zelfs voor scholieren etc. is het nog niks.

Dat is ook een kwestie van smaak Alberto. Als je de 106jes gaat indelen op verschillende criteria krijg je 106jes die in dubbele stukken vallen of in geen vak vallen. Valt mijn Rallye bijv. ook in de "tuning hoek" door de 16v in de S1? Of toch bij audio? Of zet je ze bij een paar zwarte s1's? Of moet ie weer naast de standaard zwarte Rallye van Dennis (ook een leuk gezicht)? etc. Nu was er gekozen om ze op kleur te doen, makkelijk en staat ook leuk.
Het was meer met het idee dat je dat ook zelf kan kiezen, waar wil ik staan?, ik wil juist mijn geluid showen, of mijn auto, of mijn performance.

Laatst gewijzigd door spanishdutchman; 25-04-2011 om 20:28.
Met citaat reageren
  (#55) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Eart

Eart's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.616V Rallye
Stuur een bericht via MSN naar Eart
25-04-2011, 21:10

Wordt wel lastig bij een meeting waar 50 clubleden op af komen. Moet je ze eerst vragen waar ze willen komen te staan. Maar vind het wel een leuk idee dat je een soort verschillende afdelingen hebt. Maar denk dat er niet heel veel zijn die onder zo'n speciale afdeling vallen. Vooral bij onze club zijn er veel die weinig verbouwt hebben aan de auto. Dan krijg je 10 van de 50 auto's die je in een aparte afdeling zet.
Met citaat reageren
  (#56) Oud
106.nl clublid

25-04-2011, 22:44

Niet echt haalbaar nee

(#57) Oud
106.nl clublid

gabbermaikel's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.4 XSi
26-04-2011, 18:59

zo'n selectie op afdeling is wel mogelijk voor een evenement zoals streetpower ofzo, dan vallen alle auto's wel in minimaal 1 klasse, en als er auto's zijn die bij meerde klasses passen zet je die bij de klasse waar het minste van zijn
Met citaat reageren
  (#58) Oud

Auto: 106 Fase 2 1.616V GTi
26-04-2011, 22:06

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spanishdutchman Bekijk bericht
ff on-topic.

Ik wilde eigenlijk op BOTS ook wel dat een hoekje kwam met performance cars, dan heb ik het niet over een powerfilter of remus demper, maar over carbs, turbo's, ITB's en dergelijke, liefst ieder met een dyno uitdraai erbij. Ik vind zelf al dat polyester en vleugeldeuren en andere tunning dingen eigenlijk helemaal niks, maar de interesanste auto van 106.nl vond ik nog die van mark blaauw.
nou dankjewel. en je weet het he alles is te koop ook mij auto

Laatst gewijzigd door markblaauw; 26-04-2011 om 22:07.
Met citaat reageren
  (#59) Oud

qntr0l's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.4 Sport
27-04-2011, 08:59

Mijn bescheiden mening als nieuweling is als volgt:

15 euro als contributie is eigenlijk he-le-maal niks. Als je nagaat hoeveel werk het leidinggevende groepje heeft met het onderhouden van het forum, vind ik dat alleen al de 15 euro meer dan waard. Ik vind dat dit vaak onderschat (lijkt te) wordt(en).

Daarnaast worden er ook een aantal leuke dingen georganiseerd en worden er leuke gadgets (kentekenhouders, stickers) beschikbaar gesteld tegen zeer lage prijzen. Ook is dit de eerste club / forum die ik tegen kom waar iedereen eigenlijk zo ontzettend behulpzaam en aardig is (vooral ik als n00b merk dit).

Ik heb daarom zojuist het aanmeldformulier ingevuld, en deze gaat vanmiddag op de post. Ik zit er zelfs aan te denken om een donatie te doen één dezer dagen. Ik vind vaak dat de leiding vaak onderschat wordt, iets wat totaal onterecht is.

Goed, daar ging het topic verder niet over, dus we gaan ook nog even ontopic: Ik denk dat je voor meetings als BOTS (was er zelf trouwens niet bij) inderdaad misschien de "showauto's" een plekje vooraan kan geven, omringd door de "saamhorigheid" van de club. En wat dan de showauto's zijn, daar kunnen we het denk ik allemaal wel over eens worden, niet?
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten