Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Algemeen > Vragen aan het bestuur
Vragen aan het bestuur Hier kun je terecht met alle vragen die je hebt over 106.nl (stickers, lidmaatschap, etc.)

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  (#1) Oud
106.nl clublid

Brutus_Infinity's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 Rallye
Discussie clubpresentatie (uit BotS fototopic) - 20-04-2011, 23:42

Allemaal leuk en wel, maar bijna nergens kom je 106.nl tegen. Misschien dat daar wel eens iets mee moet gebeuren.

Niet om iemand tegen het verkeerde been te schoppen Maar er stonden ook wel een paar auto's bij, die eigenlijk niet op een meeting terrein horen. Vind ik dan.
Nogmaals, en begrijp me goed, dit is niks persoonlijks. Maar ik denk dat 106.nl op dat gebied wat selectiever moet gaan worden om een goede naam, met nette auto's, te maken.

Met citaat reageren
  (#2) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Batigoal

Batigoal's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.4 Sport
Stuur een bericht via MSN naar Batigoal
20-04-2011, 23:54

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brutus_Infinity Bekijk bericht
Allemaal leuk en wel, maar bijna nergens kom je 106.nl tegen. Misschien dat daar wel eens iets mee moet gebeuren.

Niet om iemand tegen het verkeerde been te schoppen Maar er stonden ook wel een paar auto's bij, die eigenlijk niet op een meeting terrein horen. Vind ik dan.
Nogmaals, en begrijp me goed, dit is niks persoonlijks. Maar ik denk dat 106.nl op dat gebied wat selectiever moet gaan worden om een goede naam, met nette auto's, te maken.

Luuk ik was er niet bij, maar begrijp wat je bedoelt. Maar je moet onthouden dat BOTS meer een gezelligeheids event is dan een cartuning-event. Zo heeft het bestuur natuurlijk ook wel andere event (weet zo ff geen namen) waar maar enkele plaatsen zijn voor enkele leden. Deze zijn vaak wel geboden aan de echte leden met echt mooie wagens. Maar bij een open-event als BOTS kun je hier natuurlijk niets aan doen. En voor de grootste club is natuurlijk elke deelnemer welkom. Daarnaast heb ik het gevoel niet bij 106.nl dat dit niet de club is voor diehard autotuners, zoals je bijvoorbeeld veel ziet bij de japanseclubs.
Daarentegen geef ik je geen ongelijk, dat sommige autos wel eens wat netter onderhouden kunnen worden etc.

(#3) Oud
106.nl clublid

gabbermaikel's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.4 XSi
21-04-2011, 00:16

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brutus_Infinity Bekijk bericht

daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. maar volgens mij was het nu een beetje een race om de prijs voor grootste club. want die lui van citybugs hadden ook eigenlijk alleen maar standaard auto's bij hun
Maar als ik er de volgende keer weer bij ben dan zal ik wel zorgen dat die van mij er wat beter uit ziet, of bedoelde je mijn auto niet?(dat rooie geval met turbo die een beetje te warm werd)
Met citaat reageren
  (#4) Oud
Voorzitter
Dagboek van Dennis

Dennis's schermafbeelding

21-04-2011, 00:58

Ik begrijp de opmerking. Echter ons motto is dat iedereen (met een 106) bij ons welkom is. Dat is iets waar we niet te veel van af willen wijken. Daarbij is BotS bij uitstek een gelegenheid om kennis met ons te maken, vandaar wat ook niet leden die dag met ons mee mogen. Dat houdt wel in dat mensen die vorige week (of 1,5 jaar terug) hun auto in puin hebben gereden en zich daar niet voor schamen hun gehavende 106 ook in het rijtje op kunnen stellen.
Natuurlijk hangt het ook sterk af van het aanbod. Maar als wij moeten kiezen organiseren we veel liever iets voor vijftig "twijfelachtige" 106-jes die geen enkele meeting overslaan, dan voor een handje vol trailerqueens die we eens in de 5 jaar buiten zien.

En het gros van die standaard Citybugs komt waarschijnlijk omdat je aan een leaseauto niets mag versleutelen.

(#5) Oud

mrcuddles's schermafbeelding

21-04-2011, 10:14

Maar misschien was het wel beter geweest om de auto's op te delen in een soort van groepen waaronder 'clubspecials' de mensen die echt heel veel aan hun auto hebben gedaan en die meer naar voren in de aandacht te brengen. Nu stonden er een aantal auto's tussen het rijtje waar je niet in de eerste blik van kon zien hoeveel werk er eigenlijk wel aan is geweest en zodoende niet echt opvielen, dat vind ik wel jammer!

Laatst gewijzigd door mrcuddles; 21-04-2011 om 10:17.
Met citaat reageren
  (#6) Oud
106.nl clublid

timmy_boy2's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.4 XR
21-04-2011, 14:15

ik stond vorg jaar met schade op de bots.

het was een groote keus voor me om der ste staan schaamde me namelijk erg voor me 106 die na 4 dagen in de prak is gereden voor me.

ik ging naar bots mee omdat ik graag andere 106 ziet en ideetjes op te doen,
en te vragen hoe ik het kon herstellen.

zo als mensen dit jaar zagen heb ik aardig me 106 recht gekregen en nieuwe onderdelen op me 106 gezet.

door dat ik vorg jaar ben geweest heb ik aardig veel zelf vertrouwen gekregen en schaam ik me nergens voor.

gedaan
powerfilter van pilot
cilinder ontluchtings filter
m3 carbonspiegels
dikke japanse style type x dmx uitlaat rijd lekker
me dark angel eye's
achterlichten grome lexes lichten
neon bij me pandelen en bijrijderskant
motories nog wat laten vernieuwen

heb nog
nieuwe bumperkit rondom liggen
die der op komt

umm veder
en neon balken onder me wagen.
desbord lichten blauw maken
enz.
gr
Met citaat reageren
  (#7) Oud
106.nl clublid

spanishdutchman's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V Rallye
21-04-2011, 14:53

jou auto is stuk dus jij mag niet mee???

bedoel je dat brutus?

(#8) Oud

mrcuddles's schermafbeelding

21-04-2011, 14:56

Ergens snap ik Brutus wel. Stel je hebt zoveel aan je auto gedaan dan wil je je bolide showen en niet tussen 2 auto's met gigantische schade staan Daarom zeg ik ook had die mensen met de echte zwaar aangepaste 106jes in het midden ofzo gezet zodat ze in de aandacht stonden.
Met citaat reageren
  (#9) Oud
ray ray is offline
Beheerder website
Dagboek van ray

ray's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 XS
21-04-2011, 15:10

Wij hadden nauwelijks auto's die op een dergelijke show horen te staan, dus ik vind het niet gek dat er niet veel foto's van zijn. Een deel van de auto's die er nu stonden zullen ook zeker niet toegelaten worden bij een meeting als Streetpower of iets dergelijks waar het accent meer op show ligt. Deze meeting is ontstaan uit een gezellig-samenzijn-meeting in De Meern, vandaar dat iedereen gewoon toe wordt gelaten.

'01 1.6 8v turbo | '03 1.6 16v
Met citaat reageren
  (#10) Oud
106.nl clublid

Brutus_Infinity's schermafbeelding

21-04-2011, 16:58

Ten eerste, praat ik tegen niemand persoonlijk. Maar mijn mening is altijd, ook al heb je nog zo'n hok van een auto, schoon kan hij altijd zijn!!

En persoonlijk heb ik wel zoiets, als ik echt zichtbare schade heb, ik me auto thuis laat of op de parkeerplaats zet.

@ Dennis: Ik snap de insteek wel van 106.nl. En dat vind ik ook een mooi idee. Alleen denk ik wel, dat je op een evenement altijd goed over wilt komen. En daarom de nettere auto's meer naar voren kan zetten.
Dan kan iedereen nog steeds komen en je zet een wat nettere club neer.

Laatst gewijzigd door Brutus_Infinity; 21-04-2011 om 17:37.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten