Lid worden
106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club

Ga terug   106.nl - Nederlandse Peugeot 106 club > Algemeen > Vragen aan het bestuur
Vragen aan het bestuur Hier kun je terecht met alle vragen die je hebt over 106.nl (stickers, lidmaatschap, etc.)

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  (#1) Oud

Auto: 106 Fase 2 1.0 Accent
fotoshoot meeting - 24-08-2011, 13:27

Hallo bestuur,

Ik kreeg op mijn eigen voorstel toppic een idee van iemand. het idee was een fotoshoot meeting te houden. maar voor ik dit definitief in een toppic zet vraag ik het eerst aan het bestuur.

Ik weet hoe het is om foto's van je auto te hebben als het je passie is naast passie voor auto's heb ik dit ook voor auto's fotografie.

Ik vraag normaal 50 euro per fotoshoot (50 foto's op DVD en thuis bezorgd)
maar ik wil hier bij de club wel een leuk prijsje maken voor een fotoshoot meeting.

Als jullie intresse hebben als club hoor ik het heel graag van jullie.

Hier wat van mijn voorbeelden die ik heb geshoten:

Met citaat reageren
  (#2) Oud

Auto: 106 Fase 2 1.6 Rallye
24-08-2011, 13:45

Mij lijkt dit wel wat, maar om speciaal naar een meeting te komen weet ik dan zo niet. Heb je gelijk een reeks auto's op dezelfde locaties. Het moet tenslotte wel een bijzondere locatie zijn.
Met citaat reageren
  (#3) Oud

Auto: 106 Fase 2 1.0 Accent
24-08-2011, 14:10

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilcotje Bekijk bericht
Mij lijkt dit wel wat, maar om speciaal naar een meeting te komen weet ik dan zo niet. Heb je gelijk een reeks auto's op dezelfde locaties. Het moet tenslotte wel een bijzondere locatie zijn.

Kan natuurlijk ook een toppic maken met daar in een actie voor een fotoshoot en dan geen meeting maar als iemand een shoot van zijn of haar 106 wil hebben tegen een leuke prijs.
Met citaat reageren
  (#4) Oud
106.nl clublid
Dagboek van razor

razor's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.616V Rallye
Stuur een bericht via MSN naar razor
24-08-2011, 18:03

Leuk idee!

En anders gewoon heel veel foto's klikken op een meeting zoals bots
Ik heb 2 fotografen in mijn familie dus een fotoshoot heb ik zo geregeld.

gr
Met citaat reageren
  (#5) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Batigoal

Batigoal's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.4 Sport
Stuur een bericht via MSN naar Batigoal
24-08-2011, 19:14

Ik denk niet dat dit de bedoeling is. Is wel een beetje heel erg reclame maken naar mijn idee.
Een meeting is gezellig en nuet de insteek om geld te vragen. Ww hebben stefan huer ook op t forum gehad die was ook fotograaf en deed alles vrijblijvend naar mijn idee. Als je zoiets wil doen moet het naar mijn idee als gebaar naar de club vrijblijvend zijn. En niet als insteek om er geld voor te vragen.

(#6) Oud
106.nl clublid
Dagboek van 106FaseTwoGarderen

106FaseTwoGarderen's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V S16
24-08-2011, 19:33

batigoal, op zich heb je een punt, maar een dyno dag is ook niet iets wat we met kerst krijgen van 106.nl, en het ringweekend is ook geen loterij.. Als de leden bereid zijn een x bedrag neer te leggen voor een aantal mooie foto's van een professional snap ik niet waarom iemand hier tegen in zou gaan.. En ik neem daartegenin ook aan dat als Ernst een keer mee zou naar bots of wat dan ook dat hij vanzelfsprekend ook foto's zal maken en deze delen met de clubleden, maar een echte doelbewuste fotoshoot vind ik een goed plan..!

Met cruise control, climate control, fabrieks alarm, fabrieks navigatie met kleurenscherm, RT3 autotelefoon en 5cd wisselaar, zelfdimmende binnenspiegel, buitenspiegels klappen in en uit op afstandsbediening, 17 inch lichtmetaal, afneembare trekhaak, 3 armsteunen

*Jammer dat ik nog steeds die S16 mis!!
Met citaat reageren
  (#7) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Batigoal

Batigoal's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.4 Sport
Stuur een bericht via MSN naar Batigoal
24-08-2011, 20:03

het ringweekend en dynodag word georganuseerd door t bestuur. Maar zie net dat dit een vraag is aan het bestuur. Wat dat betreft, moet het bestuur zelf besluiten en is er niets mis met de vraag!in t goede topic,mijn reactie is miss wat TE.

(#8) Oud
ray ray is offline
Beheerder website
Dagboek van ray

ray's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.6 XS
24-08-2011, 20:24

Leuk idee, maarrrr. En ik hoop dat ik hier niemand mee op z'n tenen trap: ik schiet zelf ook regelmatig kiekjes van auto's en bij toertochten nemen we ook vaak nog een fotoshoot mee als we een mooie locatie hebben. Dit doen we allemaal gewoon gratis.

Nou ben ik geen fotograaf, maar een vormgever die in z'n vrije tijd kiekjes schiet met simpel materiaal, maar ik vind bovenstaande foto's niet overtuigend genoeg om volmondig 'ja' te zeggen. Nou spreek ik voor mijzelf, maar ik vind ze niet goed genoeg om er iets voor te betalen.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik een stuk lakser ben met het opsturen van de gemaakte foto's, dus de service zal wel beter zijn

Over de vergelijking met een ringweekend of een rollenbankdag: kom op zeg, dat is toch geen vergelijking.

'01 1.6 8v turbo | '03 1.6 16v
Met citaat reageren
  (#9) Oud
106.nl clublid
Dagboek van 106FaseTwoGarderen

106FaseTwoGarderen's schermafbeelding

Auto: 106 Fase 2 1.616V S16
24-08-2011, 20:53

Nee, daar heb je gelijk in ray, maar zo bedoelde ik het ook niet.. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat als Ernst een bepaald bedrag vraagt voor een dienst, en mensen zijn bereid hier dit voor te betalen, waarom zou dat niet kunnen.. Als er netjes een dvd zou zijn met de foto's, vind ik dat niet raar.. Dat is de keuze van degene waarvan de auto dus gefotografeerd wordt.. Ik moet zelf ook zeggen dat ik het niet 1-2-3 doen, maar dat is natuurlijk ieder voor zich...

Met cruise control, climate control, fabrieks alarm, fabrieks navigatie met kleurenscherm, RT3 autotelefoon en 5cd wisselaar, zelfdimmende binnenspiegel, buitenspiegels klappen in en uit op afstandsbediening, 17 inch lichtmetaal, afneembare trekhaak, 3 armsteunen

*Jammer dat ik nog steeds die S16 mis!!
Met citaat reageren
  (#10) Oud
106.nl clublid
Dagboek van Wesley.

Wesley.'s schermafbeelding

Auto: 106 Fase 1 1.3 Rallye
24-08-2011, 22:57

En als hij - laten we voor het gemak even 50 euro nemen - vraagt, en er komen 10 mensen bijeen, dan is dat 5 euro de man, geen gat in je portemonnee toch?

Aan de andere kant, de kwaliteit van de foto's die je hier laat zien vind ik niet super, maar dat kan ook aan de computer liggen waar ik op zit (17" scherm, tegenover een vrij recente 24" 1080p full HD die ik thuis heb staan).

Vooralsnog ben ik er persoonlijk ook niet voor om geld te vragen, het is een community en op de eerste plaats lijkt mij toch echt gezelligheid te staan. Ik denk dat je het voor deze club beter kunt zien als 'vrijblijvend oefenmateriaal'

edit: misschien nog een tussenweg; schiet gewoon een hele reeks foto's van auto's, de eigenaren mogen 1 of 2 foto's gewoon hebben, en als ze er meer willen, dan kunnen ze een DVD kopen voor een eurie of 5 inclusief verzendkosten?

Laatst gewijzigd door Wesley.; 24-08-2011 om 22:58.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten