Mag ik dan ook even mee doen??? Mag mijn naam 106FaseTwoGarderen gewijzigd worden in 106PhaseTwoGarderen? Ik wacht het af heren!
Met cruise control, climate control, fabrieks alarm, fabrieks navigatie met kleurenscherm, RT3 autotelefoon en 5cd wisselaar, zelfdimmende binnenspiegel, buitenspiegels klappen in en uit op afstandsbediening, 17 inch lichtmetaal, afneembare trekhaak, 3 armsteunen
*Jammer dat ik nog steeds die S16 mis!!
Wat zeg jij ray? Niet doen? Had eigenlijk bij het aanmelden hier een typfoutje gemaakt, maar misschien kan ik het idd beter gewoon zo laten... Weet in ieder geval iedereen welke mafkees er weer reageert
Met cruise control, climate control, fabrieks alarm, fabrieks navigatie met kleurenscherm, RT3 autotelefoon en 5cd wisselaar, zelfdimmende binnenspiegel, buitenspiegels klappen in en uit op afstandsbediening, 17 inch lichtmetaal, afneembare trekhaak, 3 armsteunen
*Jammer dat ik nog steeds die S16 mis!!