26-08-2012: Infinity Tuning Club presents ACM Vries Part 5

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Na 4 succesvolle meetings, wordt het deze maand tijd voor de 5e editie van de All Car Meeting in Vries!

Deze meeting zal worden gehouden midden in het centrum van Vries. Een groot gedeelte van de inwoners van Vries zal hier komen om te kunnen genieten van, hopelijk, de mooiste auto’s van Nederland!!

Wat is er allemaal te doen:

Top 3 Show & Shine
Db contest door Emperor Audio in verschillende klasses

Verschillende kraampjes van o.a:
Car Audio Shop Mag ´t wat Harder!
Artistiq

We hopen natuurlijk op mooi weer en dat we er met z´n allen weer een mooie dag van gaan maken!

Voor info en vragen kan er gemaild worden naar: db-contest@live.nl

Foto-77J3K6ZX.jpg

Foto-GE7OKZMI.jpg

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Vorige edities waren leuk. Als het uitkomt met voetbal ben ik zeker aanwezig.

Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
OVB-tjes mogen eigenlijk niet, maar wil hier altijd nog eens naartoe.. Dus probeer te komen! :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Anders moeten we even samen erheen toeren Conrad ;)

Mail me dan wel even van te voren vergeet het geheid :)

Armand_arrie

@bagged106
Waarderingsscore
349
Fase 2 XS 1.4
Misschien wil Luuk wel een plekje reserveren voor 106.nl. Gaan we er samen staan :)

Waarderingsscore
0
Waarom nou zo ver uit de buurt iedere keer :( en eigenlijk wil ik nu wel weer is een meting doen hoe hard het geluid nu kan, het is inmiddels aardig ingespeeld.

Het hangt er vanaf hoeveel mensen er heen gaan anders wil ik er wel over nadenken :)

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Dit is een club uit het noorden, lijkt mij vrij logisch. Bovendien zijn dit een van de weinige meetings hier in de buurt. Afgelopen weekend was een meeting in het midden van het land... waar was jij? :)

Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Haha... Remco e.a. > ik rijdt er naartoe als ik denk ''nu-heb-ik-zin-om-van-de-bank-te-komen'' :cry: Heb het nog niet op de kalender geschreven, toch maar even doen anders vergeet ik het ook.. Wel mooi 4 dagen voor mijn verjaardag.. :)

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
Dit is een club uit het noorden, lijkt mij vrij logisch. Bovendien zijn dit een van de weinige meetings hier in de buurt. Afgelopen weekend was een meeting in het midden van het land... waar was jij? :)
helemaal mee eens. Altijd zijn de meetings meer naar het zuiden en zie je daar toch nog veel mensen uit het noorden. Is er 1 keer een leuke meeting in het noorden hoor je opeens allemaal mensen waarom in het noorden? dat is zo ver weg.

Ik denk dat ik hier gewoon aanwezig zal zijn. Maar weet niet met welke auto.

Waarderingsscore
0

Eerlijk antwoord? Op Dutch Valley :)

Maar het is voor mij een 2 uur rijden, en ik kan je garanderen dat je dat niet in mijn auto in 1 stuk wil doen. Vandaar dat ik het zo jammer vind ;)

helemaal mee eens. Altijd zijn de meetings meer naar het zuiden en zie je daar toch nog veel mensen uit het noorden. Is er 1 keer een leuke meeting in het noorden hoor je opeens allemaal mensen waarom in het noorden? dat is zo ver weg.

Ik denk dat ik hier gewoon aanwezig zal zijn. Maar weet niet met welke auto.

En ik ben echt niet de beroerdste om een eind te rijden, maar volgens mij ben ik de enige die roept dat het zo ver weg is in plaats van allemaal mensen?

Maar goed ik ga nog even kijken of ik er wat van kan maken :)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Nu wel de vraag :p

Met de Ibiza of de 106 :) Heb je nog een demo nodig voor dat mini subje Luuk?

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Moet ik em nog wassen ook! :p SHIIT! :)

Waarderingsscore
0
Fase 1 XSi 1.4
viel mij op dat er niet gewoon een straat word genoemd waar de mensen heen kunnen rijden die hem invoeren op de navigatie. Ik kom namelijk niet via 1 van die 2 wegen waar de uitleg voor is gegeven.

Waarderingsscore
950
Fase 1 Accent 1.0
@gabbermaikel : Als je Asserstraat invoert zit je aardig in de buurt denk ik !

Waarderingsscore
0
Zojuist besloten om zondag te komen, is er een mogelijkheid om bij 106.nl te staan? of eventueel bij jou stand Luuk in verband met de audio die ingebouwd zit?

Dennis

Forumleiding
Beheerder
Waarderingsscore
53
Fase 1 Rallye 1.3
106.nl is hier als club officieel niet vertegenwoordigd. Dit is gewoon een meeting van een andere club (toevallig één die we kennen) die via ons forum gepromoot wordt. Er is dus niet zoiets al "bij 106.nl staan".

Bovenaan