Auto van Ray op Marktplaats???

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Waarderingsscore
0
't lijkt nu net met die Titel of Ray's auto echt op MP staat. Maar de auto van Ray staat in die staat nogal veel op Google dacht ik.. Dus zal daardoor wel komen! Die gast is gewoon te lui om zelf een foto te maken :).

Waarderingsscore
5
GTi
jup dat is hem in de begintijden.. Ik zeg mailtje erheen en om uitleg vragen!

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Ja die auto van Ray zal wel vaak genoeg online staan, maar hier was er nog niet zo veel aangedaan. Dus kan me niet voorstellen dat die dan ergens bovenaan staat bij google

Waarderingsscore
0
Als je zoekt op Google naar'Angels eyes peugeot 106 'kom je op pagina 8 of 9 de auto van Ray tegen en die van Racekees.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Is toch 8/9 pagina's.

Het schijnt tegenwoordig moeilijk te zijn om gewoon zelf ff een fotootje te maken:S

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Och, hij heeft mijn kenteken in ieder geval weggehaald, heb er niet zo'n moeite mee. Ik doe alleen maar moeilijk als ik moeite heb moeten doen voor een foto die dan klakkeloos wordt gekopieerd.
D'r is zo'n Club Peugeot of iets dergelijks wat mijn foto van een 206 in de header gooit...das pas lekker.

Waarderingsscore
1
Fase 1 XR 1.1
Ray, je weet dat je grof geld kan vragen voor ongeautoriseerd plaatsen van foto's waarvan de auteursrechten niet van hun zijn :p

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Tsja.. upload dan geen foto's van je auto als je niet wilt dat ze gebruikt worden op internet.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Tsja.. upload dan geen foto's van je auto als je niet wilt dat ze gebruikt worden op internet.

Dit vind ik wel een beetje heel kort door de bocht! Het is toch niet zoveel moeite om zelf even een foto te maken van iets wat je wil verkopen?

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Je kunt altijd een foto lenen, maar een foto van de hele auto, en waarop het desbetreffende deel dat je verkoopt ook nog niet eens goed te zien is, dat is weer niet oké.

Waarderingsscore
39
Fase 2 GTi 1.616v
Die foto van Ray die je op pagina 5 tegen komt, die is door iemand anders gebruikt als zijde zijn auto. Da's helemaal lekker. Dan loopt iemand anders in een ander land met jouw auto te pronken alsof het zijn auto is..

Die foto's van mij komt je idd ook 2 keer tegen.

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
De 1e foto op die site vand ie stoelen komt van rallytaz (of hoe die ook heet) af! Ook van hier van t forum gejat dus.

ray

Beheerder
Donateur
Waarderingsscore
391
Fase 2 Turbo 1.68v
Die stoelen hebben er eerst bij mij in gezeten, vandaar.

Maar eh, niemand die dat barrel van mij wil kopen? :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 GTi 1.616v
Die stoelen hebben er eerst bij mij in gezeten, vandaar.

Maar eh, niemand die dat barrel van mij wil kopen? :)

Bied je € 5 :cry:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Rallye 1.68v
Eigenlijk zijn we ook wel een stelletje klootzakken bij elkaar:p hahaha

Maar hoe staat het eigenlijk met je 106 Ray? Kan ik hem al weer snel in mijn achteruitkijkspiegel zien opdoemen?

Waarderingsscore
1
Fase 2 XS 1.4
Hij staat volgens mij bij DP.

Ik bied € 10 :cry:

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.4
Naja die kerel wil ook niet de auto van ray in ze geheel verkopen he :p maar in onderdelen.
Dus wat dat betreft hij heeft zich wel verdiept in Ray zijn auto, voordat hij de foto ging gebruiken.:ph34r:

Catergorie van marktplaats: Auto-onderdelen Peugeot onderdelen

Bovenaan