Booskijkertjes

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Ik heb van de week booskijkertjes op gehaald bij Conrad
Alleen nu is de booskijkertje aan de passagiers kant
niet helemaal goed, zit namelijk een rare knik in en lijkt heel
raar als hij op de komlamp zit.

Dus wie heeft voor mij een setje nieuwe booskijkers of voor de linker kant de passagiers kant een nieuwe booskijkertje voor me
Liefst Zwart

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Kan je nog geen PM sturen.. Als je interesse hebt, mag je wel een mailtje sturen naar conrad_135 at live.nl (op de plaats van at natuurlijk een @).. Ik hoor het wel! :)

Laatst bewerkt:
Waarderingsscore
2
Fase 2 GTi 1.616v
Steffen, ik doe dat met opzet zo, zodat mijn volledige e-mail niet te lezen is. Geloof dat het anders opgepikt kan worden en dan het internet op gaat. Zo kan dat niet, omdat het gewoon letters zijn. Scheelt mij hoop gespam in mijn mailbox..

Voor degenen die niet on topic kunnen blijven > Roelof komt deze week even bij mij langs om de booskijkers te bekijken. Hij heeft in ieder geval interesse.. :)

Waarderingsscore
0
Fase 2 Sport 1.1
Steffen, ik doe dat met opzet zo, zodat mijn volledige e-mail niet te lezen is. Geloof dat het anders opgepikt kan worden en dan het internet op gaat. Zo kan dat niet, omdat het gewoon letters zijn. Scheelt mij hoop gespam in mijn mailbox..

Voor degenen die niet on topic kunnen blijven > Roelof komt deze week even bij mij langs om de booskijkers te bekijken. Hij heeft in ieder geval interesse.. :)
Zekers te weten kom ik langs :nice:

Bovenaan