Staat op de planning, maar heb nog genoeg andere dingen die ik eerst wil doen aan de auto. En weet ook nog niet precies hoe en wat handig is met verlagen en wat ik wil.Staat leuk. Stiekem heb je nu zelf de volgende aanpassing al in de hand gewerkt: verlagen![]()
Ja baal er van dat ik dit niet kon doen in de zero's maar goed dan maar nu.Leuk om alle vorderingen te zien, zonder dat we niet meer in zero's leven , iedereen een gti onder de reet
![]()
Bedankt jasper. Ik vind het ook een stuk mooier staan en past meer bij de auto.Ik had gedacht dat die velgen zonder originele naafkappen er niet mooi uit zouden zien, maar ik vind het er toch best leuk onder staan!
Heb diezelfde achterlichten ook gekocht voor mijn 106, ziet er idd veel beter uit!kleine update van me auto
Bekijk bijlage 9283
De velgen bevallen goed met de Hankook Kinergy eco (K425) banden.
Bekijk bijlage 9282Bekijk bijlage 9281
De ramen zijn achter 70% getint, dit het ik samen met thijs gedaan.
De mistlampen heb ik ook schoongemaakt van binnen.
en heb ik clear/rode achterlichten er in gezet.
Bekijk bijlage 9284
voor de rest bevalt de auto goed. Wil binnenkomt met de voorlampen aanpassen.
Ik wil witte koplampen en gele mistlampen en dan wil ik lampen van Osam halen.
Matten zijn van Somer Car | tappetini auto su misura, tappeti personalizzatiOeh die matten zijn erg mooi!
Dat piepje komt waarschijnlijk uit het koppelstuk van de downpipe naar de rest van de uitlaat. Dat is een conische ring die met springveren op zijn plek gehouden wordt. Die ring kan je met kopervet insmeren, dan is het waarschijnlijk opgelost